hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a Magyar Filmhét programja és plakátja

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

Nyilvános lett a 4. Magyar Filmhét programja. A február 8. és 11. között rendezett szemlén 131 filmet vetítenek, a nyitóeseményen Szabó István Bizalom című filmjének digitalizált verzióját vetítik. A négynapos esemény a Corvin moziban lesz. A vetített filmek közül 18 a tavaly bemutatott mozifilmek száma.

Öt kategóriában versenyeznek a filmek (játékfilm, tévéfilm, dokumentumfilm, kisjátékfilm, animációs film), emellett vetítenek versenyprogramon kívül is filmeket. Erre lehet böngészni.

A fesztivált a Magyar Filmakadémia Egyesület szervezi a Magyar Nemzeti Filmalap és az NMHH Médiatanácsa támogatásával.

76, a Mecenatúra program keretében támogatott filmet neveztek, összesen 59 dokumentumfilm, 4 tévéfilm, 21 kisjátékfilm, és 29 animáció szerepel az idei kínlatban. A Magyar Filmdíjakra nevezett alkotások közül a Filmakadémia tagjaitól legtöbb szavazatot kapott filmek és alkotók összesen 23 kategóriában versenyeznek majd.

Lent látható a Filmhét plakátja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés