hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a már nagyon várt Hipnózis-shortlist!

Két hetes szavazási periódus után csütörtök este összeállt a Hipnózis reklámverseny rövidlistája. 

hirdetés

Összesen 143 érvényes nevezés érkezett a Hipnózis reklámversenyre idén. Ez ugyan valamivel kevesebb, mint a tavalyi rekord nevezési szám, de még mindig elég magas. Az idei Hipnózisra a legtöbb nevezést, 17 munkát az Ogilvy Budapest adta be, a Kirowski Isobar 16, a Laboratory Ideas és a Saatchi & Saatchi 10-10 munkával pályáztak

A nemzetközi szakújságírókból álló zsűri két hét alatt tekintette át az összes nevezést, és alakította ki első körben a verseny rövidlistáját, majd a zsűri elnöke, Michael Weinzettl, a Lürzer's Archive tulajdonos-főszerkesztője döntötte el, mely alkotások nyerik meg az egyes kategóriákat. 

A legtöbb - kilenc - rövidlistára került munkát a Laboratory Ideas jegyzi, őket követi a Kirowski Isobar 7, majd az ACG, a HPS, az Ogilvy és a Saatchi & Saatchi 4-4 shortlistes munkával.

A díjkiosztó buli

A Hipnózis díjátadó bulija május 3-án este lesz a margitszigeti Holdudvarban, este 9-től. A részvétel ingyenes, a szórakozás garantált, minden érdeklődőt szeretettel várunk! 

 

Hipnózis 2012. shortlist
FILM
HPS Experience Pöttyös Image
JWT Budapest Play my game
Kirowski Isobar Colormix live
Saatchi & Saatchi Simply natural
Saatchi & Saatchi XO
PRINT
ACG Reklámügynökség Big Balls
Laboratory Ideas Café Budapest Contemporary Arts Festival
Ogilvy Group Gladiator
Ogilvy Group Break-in
Tonic Budapest Taste tamed
INDOOR/OUTDOOR
Allison Group Decision Tree
Cluso Tram
Kirowski Isobar There's always hope
Laboratory Ideas Supertrio season ticket - "listen here"
Young&Rubicam Budapest Tire Hotel
ONLINE/BANNER
ACG Reklámügynökség Anti Razor
HPS Experience TUC - Don't eat anything
Kirowski Isobar Jingle Bells Banner
Republic Group Mercedes Benz B Class
ONLINE/FILM
Café Communications Deadlines
Kirowski Isobar Colormix live with the Carbonfools
Laboratory Ideas HBO GO - anytime, anywhere
Ogilvy Group Office Games
Zuppaa Internet Zupaa Film
ONLINE/WEBSITE
HPS Experience Milka cursor meeting
Kirowski Isobar MIZUZINE - A unique personalised magazine
Laboratory Ideas Enjoy Xmas Responsibly
ONLINE/EGYÉB
MIZUZINE  Kirowski Isobar 
Flash Killer Wunderman
Bells Saatchi & Saatchi
Star hunt Redworks Budapest
Homefinder application Kirowski Isobar
Spar Chef Mobil Application Greenroom 
Facebook flavoured fruit suice Cluso
DM
HD Group Invitation with light
Kirowski Isobar Last chance
Ogilvy Group Break-in
ESEMÉNY
Brandlift Facecake
Createam Concept NIKE Run Budapest
HPS Experience Chio Crispers
Laboratory Ideas IKEA smart discovery
Laboratory Ideas CD is dead - The funeral
Saatchi & Saatchi Let's fill tenderness
INTEGRÁLT
Allison Advertising Think it over!
Cluso Sió
Kirowski Isobar Homefinder
Laboratory Ideas Launch campaign of Muzzia
Saatchi & Saatchi Vivicittá campaign
EGYÉB
ACG Reklámügynökség Zöld Pardon forever!
Activity Group Budapest Airport
HD Group 4G dimension cube
Laboratory Ideas CD is dead - The funeral
Laboratory Ideas Supertrio season ticket - "listen here"
Raygun Reklámügynökség Sopron Bank Trust Machine
TCR
ACG Reklámügynökség/Brandlift Batorkonyv.hu
Café Communications My name is Kinga Szabó
HD Group Little things can make a difference
JWT Budapest The street is too cold
TBWA Budapest The tunnel of attention

 


A zsűri az Ogilvy Commerzbanknak készített munkáit, az adott anyagok kreatívszínvonalának elsimerése mellett kizárta a versenyből, mivel a kiírásban szereplő feltételeknek nem feleltek meg. A Hipnózisra ugyanis nem nevezhetők adaptációk. Ugyan az alkotók többsége a magyarországi Ogilvy irodájában dolgozik, formailag a Commerzbank reklámokat  első ízben az ukrán Forum Bank (Commerzbank ottani neve) megrendelésére, az ukrán Ogilvy irodája készítette el.  

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kormányzati kommunikáció digitális kampányát a Looma készítette.

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban?

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés