hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a faszerető emberek randiappja

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától. A Timberen fák közül lehet válogatni. 

hirdetés

"Launching Timber - a dating service for tree lovers" - kaptuk a hírt, amit most megosztunk a Kreatív olvasóival.

A Magyarországon is működő, erdészeti és kertészeti gépeket, többek között láncfűrészeket kínáló Husquarna svéd vállalat Valentin napi akciója a Timber, amely egy "randiapp" fákat szerető embereknek. A láncfűrészforgalmazó vállalat környezettudatos kampányáról van szó, amely az erdők tiszteletére hívja fel a figyelmet.



A projekt egyrészt a fák tualjdonságaira hívja fel a figyelmet az esztétikum, a digitális technika és a humor eszközeivel, és kvázi személyiséggel ruházza fel a fákat (a kaliforniai mamutfenyő a méreteivel büszkélkedik, a nyírfának nem számít a bőrszín, egy másik fenyő pedig coelhói bölcsességeket oszt stb.), másrészt a Husqvarna Chainsaw Academy nevű oldalra is irányít, amely pedig a felelős erdőgazdálkodás (márkázott) online adatbázisa.

Erre érhető mindez el.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés