hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a faszerető emberek randiappja

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától. A Timberen fák közül lehet válogatni. 

hirdetés

"Launching Timber - a dating service for tree lovers" - kaptuk a hírt, amit most megosztunk a Kreatív olvasóival.

A Magyarországon is működő, erdészeti és kertészeti gépeket, többek között láncfűrészeket kínáló Husquarna svéd vállalat Valentin napi akciója a Timber, amely egy "randiapp" fákat szerető embereknek. A láncfűrészforgalmazó vállalat környezettudatos kampányáról van szó, amely az erdők tiszteletére hívja fel a figyelmet.



A projekt egyrészt a fák tualjdonságaira hívja fel a figyelmet az esztétikum, a digitális technika és a humor eszközeivel, és kvázi személyiséggel ruházza fel a fákat (a kaliforniai mamutfenyő a méreteivel büszkélkedik, a nyírfának nem számít a bőrszín, egy másik fenyő pedig coelhói bölcsességeket oszt stb.), másrészt a Husqvarna Chainsaw Academy nevű oldalra is irányít, amely pedig a felelős erdőgazdálkodás (márkázott) online adatbázisa.

Erre érhető mindez el.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés