hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a CMA és az Influ kiírása

A Kreatív kontentmarketing-versenyduójára 2019 április és idén május között zajlott influencer+márka együttműködéseket, illetve márkázott tartalmakat, szponzorműsorokat és márkamagazinokat lehet nevezni.

hirdetés

A veszélyhelyzet miatt a szokott tavaszi időpontnál valamivel később, május 22-ével indítjuk el tartalommarketing-versenyünk, a Content+Marketing Award (CMA) és a belőle kinőtt társverseny, az Influ nevezését, amely egészen július végéig áll majd nyitva.

Mindkét versenyre tavaly április és idén május 15. között megvalósult kampányok, aktivitások nevezhetők, tehát a 2019-es nyugodt év jó részében megvalósult együttműködések mellett az idei tavaszt meghatározó karanténidőszakra reagáló megoldásokat is várjuk.

A CMA a márkázott tartalmaké: közösségimédia-aktivitásé, szponzorált cikkeké, rádió- és tévéműsoroké, podcastoké, csatornáké, külső és belső fogyasztóknak készült márkamagazinoké és egyéb megoldásoké. A teljes kategórialista itt olvasható, a tavalyi díjazottak pedig itt láthatók.

Az Influba szerveztük külön azt a felduzzadt mezőnyt, amely influencerek bevonásával, jellemzően azok csatornáin valósított meg aktivitásokat, akár egyszeri, akár hosszú távú együttműködésekről volt szó. Tavaly a UPC Wifipediája és Nessaj nyertek, itt a teljes eredménylista, itt pedig az idei kategórialista.

Mindkét verseny pontszerző a jövő év elején megjelenő PR Toplistán is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés