hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a 2020-as Hipnózis kiírása!

Ezúttal is nemzetközi túlsúlyú zsűri érkezik a Kreatív legfontosabb reklámversenyére, amelyen új kategóriákat is létrehoztunk, és kibővítetük a Craft szekciót.

hirdetés

Már elérhető a Hipnózis 2020-as nevezési kiírása, és izgatottan zümmögő szervereink nyitva állnak a nevezések előtt! A zsűrit – Magyarországon egyedülálló módon – ezúttal is többségében külföldi kreatívigazgatók és szakújságírók alkotják a MAKSZ, az MRSZ és a Kreatív által delegált hazai szakemberek mellett. Az ő vitáikat ezúttal is Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője tartja majd mederben.

A kiírás egyik újdonsága, hogy az Egyéb kategóriát Üstökös néven újítottuk meg a klasszikus kategóriák kereteit feszegető kampányoknak, itt formabontó influencerkampányok és határokat nem ismerő digitális és offline ötletek ádáz csatájára számítunk. És kibővítettük a Craft mezőnyt is: közös mezőnyben mérkőzhetnek meg a fotók-tipók-illusztrációk, egy másikban a kiemelkedően sikerült filmes/videós látványok, rendezői és operatőri munkák. Külön karámot ácsoltunk az animációnak és utómunkának, egy negyediket a hang és zene reklámfilmes használatának, és ismét megmérjük az éves szövegtermést: a Copy kategóriába plakátoktól scriptekig mindent lehet nevezni.

Most is megválasztjuk Az Év Alkotását (amelyet a Kreatív költségére nevezünk a nemzetközi Epica Awardsra), és a pontok alapján kirajzolódik Az Év Ügynöksége és Az Év Megbízója is. Utóbbiak feltétele, hogy az adott ügynökség és megbízó rendelkezzen kereskedelmi, non-craft kategóriában szerzett arannyal.

A nevezés rendes határideje március 13., és ahogy megszokhattátok, a végén lesz még egy extra hét március 20-áig, ott azonban megemelt nevezési díjjal kell számolnotok – használjátok inkább ki a most megnyíló egy hónapot! A végső, március 20-ai határidő után nem tudunk hova hosszabbítani, hiszen egyből megkezdődik a feldolgozás és a külföldi zsűritagokat bevonó online zsűrizés.

A Hipnózis díjait a május 7-ei Nagy Kreatív Nap estéjén, a Corvin mozi nagytermében adjuk át, idén először a zsűri külföldi tagjainak jelenlétében, úgyhogy az átadó utáni partin személyesen is letámadhatjátok őket!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés