hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a 2020-as Hipnózis kiírása!

Ezúttal is nemzetközi túlsúlyú zsűri érkezik a Kreatív legfontosabb reklámversenyére, amelyen új kategóriákat is létrehoztunk, és kibővítetük a Craft szekciót.

hirdetés

Már elérhető a Hipnózis 2020-as nevezési kiírása, és izgatottan zümmögő szervereink nyitva állnak a nevezések előtt! A zsűrit – Magyarországon egyedülálló módon – ezúttal is többségében külföldi kreatívigazgatók és szakújságírók alkotják a MAKSZ, az MRSZ és a Kreatív által delegált hazai szakemberek mellett. Az ő vitáikat ezúttal is Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője tartja majd mederben.

A kiírás egyik újdonsága, hogy az Egyéb kategóriát Üstökös néven újítottuk meg a klasszikus kategóriák kereteit feszegető kampányoknak, itt formabontó influencerkampányok és határokat nem ismerő digitális és offline ötletek ádáz csatájára számítunk. És kibővítettük a Craft mezőnyt is: közös mezőnyben mérkőzhetnek meg a fotók-tipók-illusztrációk, egy másikban a kiemelkedően sikerült filmes/videós látványok, rendezői és operatőri munkák. Külön karámot ácsoltunk az animációnak és utómunkának, egy negyediket a hang és zene reklámfilmes használatának, és ismét megmérjük az éves szövegtermést: a Copy kategóriába plakátoktól scriptekig mindent lehet nevezni.

Most is megválasztjuk Az Év Alkotását (amelyet a Kreatív költségére nevezünk a nemzetközi Epica Awardsra), és a pontok alapján kirajzolódik Az Év Ügynöksége és Az Év Megbízója is. Utóbbiak feltétele, hogy az adott ügynökség és megbízó rendelkezzen kereskedelmi, non-craft kategóriában szerzett arannyal.

A nevezés rendes határideje március 13., és ahogy megszokhattátok, a végén lesz még egy extra hét március 20-áig, ott azonban megemelt nevezési díjjal kell számolnotok – használjátok inkább ki a most megnyíló egy hónapot! A végső, március 20-ai határidő után nem tudunk hova hosszabbítani, hiszen egyből megkezdődik a feldolgozás és a külföldi zsűritagokat bevonó online zsűrizés.

A Hipnózis díjait a május 7-ei Nagy Kreatív Nap estéjén, a Corvin mozi nagytermében adjuk át, idén először a zsűri külföldi tagjainak jelenlétében, úgyhogy az átadó utáni partin személyesen is letámadhatjátok őket!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés