hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt a 2020-as Hipnózis kiírása!

Ezúttal is nemzetközi túlsúlyú zsűri érkezik a Kreatív legfontosabb reklámversenyére, amelyen új kategóriákat is létrehoztunk, és kibővítetük a Craft szekciót.

hirdetés

Már elérhető a Hipnózis 2020-as nevezési kiírása, és izgatottan zümmögő szervereink nyitva állnak a nevezések előtt! A zsűrit – Magyarországon egyedülálló módon – ezúttal is többségében külföldi kreatívigazgatók és szakújságírók alkotják a MAKSZ, az MRSZ és a Kreatív által delegált hazai szakemberek mellett. Az ő vitáikat ezúttal is Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője tartja majd mederben.

A kiírás egyik újdonsága, hogy az Egyéb kategóriát Üstökös néven újítottuk meg a klasszikus kategóriák kereteit feszegető kampányoknak, itt formabontó influencerkampányok és határokat nem ismerő digitális és offline ötletek ádáz csatájára számítunk. És kibővítettük a Craft mezőnyt is: közös mezőnyben mérkőzhetnek meg a fotók-tipók-illusztrációk, egy másikban a kiemelkedően sikerült filmes/videós látványok, rendezői és operatőri munkák. Külön karámot ácsoltunk az animációnak és utómunkának, egy negyediket a hang és zene reklámfilmes használatának, és ismét megmérjük az éves szövegtermést: a Copy kategóriába plakátoktól scriptekig mindent lehet nevezni.

Most is megválasztjuk Az Év Alkotását (amelyet a Kreatív költségére nevezünk a nemzetközi Epica Awardsra), és a pontok alapján kirajzolódik Az Év Ügynöksége és Az Év Megbízója is. Utóbbiak feltétele, hogy az adott ügynökség és megbízó rendelkezzen kereskedelmi, non-craft kategóriában szerzett arannyal.

A nevezés rendes határideje március 13., és ahogy megszokhattátok, a végén lesz még egy extra hét március 20-áig, ott azonban megemelt nevezési díjjal kell számolnotok – használjátok inkább ki a most megnyíló egy hónapot! A végső, március 20-ai határidő után nem tudunk hova hosszabbítani, hiszen egyből megkezdődik a feldolgozás és a külföldi zsűritagokat bevonó online zsűrizés.

A Hipnózis díjait a május 7-ei Nagy Kreatív Nap estéjén, a Corvin mozi nagytermében adjuk át, idén először a zsűri külföldi tagjainak jelenlétében, úgyhogy az átadó utáni partin személyesen is letámadhatjátok őket!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés