hirdetés
hirdetés
hirdetés

István megpróbálja kitolni a hűtőszekrényt egy sötét szobából

A Media Markt próbált csavarni egyet a szokásos Black Friday-akciókon.

hirdetés

A elektronikai cikkeket forgalmazó áruház versenyzős videókból álló branded content kampányt csinált idén a Black Fridayen. Ez az a nap, amikor az emberek alkalomadtán egymás nyakára lépve igyekeznek különféle kereskedelmi termékekhez hozzájutni a szokásosnál olcsóbban az áruházak nagyszabású karácsonyi akciójának keretében.

A Media Markt ezen alkalomból felépített egy plázában egy fekete szobát, amelybe beeresztett híres vagy egyáltalán nem híres embereket, hogy vakon találjanak meg, illetve toljanak ki a szobából termékeket rejtő dobozokat, minél nagyobb értékben, egy perc alatt. Ezt a szobát Black Friday szimulátornak nevezték el.

A játékra a Facebookon lehetett jelentkezni, illetve Rubint Rékát és Nádai Anikót is összeresztették egy meccsre, de indexes és 444-es újságírókat is bevontak játékba. A Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette. Az is elhangzik egy ponton, hogy Rubint Réka talán azt sem tudja, hogy mi az a porszívó. De ezt valójában senki nem állítja.

A Facebookon jelentkező játékosok értelemszerűen nyereményért játszottak, Rubint és Nádai, illetve az újságírók a Vöröskeresztnek ajánlották fel a nyereményüket.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: MediaMarkt Saturn Holding Magyarország Kft.
Marketingvezető: Pöhacker Gábor
Marketing menedzser: Monostori Mária

Ügynökségek

Umrella Branded Content ügynökség
Kreatív igazgató: Jedlicska Márton
Lead Copywriter: Szládovics Orsi
AD: Magda Péter
Senior Account Manager: Bóna Luca
Rendező: Spáh Károly

Producer: Angyal Gergő
Utómunka producer: Novák Kristóf
Gyártás: Eladly Adilla
Vágó: Roszik Gergő
Zene: Genser András
Animátor: Kajcsa Dani
Médiatervező és vásárló: Maxus Hungary Kft.
Maxus Hungary Kft.
Ügyvezető igazgató: Nagy Marcell Tamás
Media manager: Iszak Júlia
Social media ügynökség: Be Social Kft.
Ügyvezető igazgató: Joanelli Tamás
Account Manager: Galambos Sandra
Head of content: Fücsök Ákos
Designer: Mészáros Renáta

Kommunikációs ügynökség: Café PR Kft.
Stratégiai igazgató: Nagy Tamás
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Lukovszki Bernadett

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés