hirdetés
hirdetés
hirdetés

István megpróbálja kitolni a hűtőszekrényt egy sötét szobából

A Media Markt próbált csavarni egyet a szokásos Black Friday-akciókon.

hirdetés

A elektronikai cikkeket forgalmazó áruház versenyzős videókból álló branded content kampányt csinált idén a Black Fridayen. Ez az a nap, amikor az emberek alkalomadtán egymás nyakára lépve igyekeznek különféle kereskedelmi termékekhez hozzájutni a szokásosnál olcsóbban az áruházak nagyszabású karácsonyi akciójának keretében.

A Media Markt ezen alkalomból felépített egy plázában egy fekete szobát, amelybe beeresztett híres vagy egyáltalán nem híres embereket, hogy vakon találjanak meg, illetve toljanak ki a szobából termékeket rejtő dobozokat, minél nagyobb értékben, egy perc alatt. Ezt a szobát Black Friday szimulátornak nevezték el.

A játékra a Facebookon lehetett jelentkezni, illetve Rubint Rékát és Nádai Anikót is összeresztették egy meccsre, de indexes és 444-es újságírókat is bevontak játékba. A Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette. Az is elhangzik egy ponton, hogy Rubint Réka talán azt sem tudja, hogy mi az a porszívó. De ezt valójában senki nem állítja.

A Facebookon jelentkező játékosok értelemszerűen nyereményért játszottak, Rubint és Nádai, illetve az újságírók a Vöröskeresztnek ajánlották fel a nyereményüket.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: MediaMarkt Saturn Holding Magyarország Kft.
Marketingvezető: Pöhacker Gábor
Marketing menedzser: Monostori Mária

Ügynökségek

Umrella Branded Content ügynökség
Kreatív igazgató: Jedlicska Márton
Lead Copywriter: Szládovics Orsi
AD: Magda Péter
Senior Account Manager: Bóna Luca
Rendező: Spáh Károly

Producer: Angyal Gergő
Utómunka producer: Novák Kristóf
Gyártás: Eladly Adilla
Vágó: Roszik Gergő
Zene: Genser András
Animátor: Kajcsa Dani
Médiatervező és vásárló: Maxus Hungary Kft.
Maxus Hungary Kft.
Ügyvezető igazgató: Nagy Marcell Tamás
Media manager: Iszak Júlia
Social media ügynökség: Be Social Kft.
Ügyvezető igazgató: Joanelli Tamás
Account Manager: Galambos Sandra
Head of content: Fücsök Ákos
Designer: Mészáros Renáta

Kommunikációs ügynökség: Café PR Kft.
Stratégiai igazgató: Nagy Tamás
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Lukovszki Bernadett

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés