hirdetés
hirdetés
hirdetés

István megpróbálja kitolni a hűtőszekrényt egy sötét szobából

A Media Markt próbált csavarni egyet a szokásos Black Friday-akciókon.

hirdetés

A elektronikai cikkeket forgalmazó áruház versenyzős videókból álló branded content kampányt csinált idén a Black Fridayen. Ez az a nap, amikor az emberek alkalomadtán egymás nyakára lépve igyekeznek különféle kereskedelmi termékekhez hozzájutni a szokásosnál olcsóbban az áruházak nagyszabású karácsonyi akciójának keretében.

A Media Markt ezen alkalomból felépített egy plázában egy fekete szobát, amelybe beeresztett híres vagy egyáltalán nem híres embereket, hogy vakon találjanak meg, illetve toljanak ki a szobából termékeket rejtő dobozokat, minél nagyobb értékben, egy perc alatt. Ezt a szobát Black Friday szimulátornak nevezték el.

A játékra a Facebookon lehetett jelentkezni, illetve Rubint Rékát és Nádai Anikót is összeresztették egy meccsre, de indexes és 444-es újságírókat is bevontak játékba. A Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette. Az is elhangzik egy ponton, hogy Rubint Réka talán azt sem tudja, hogy mi az a porszívó. De ezt valójában senki nem állítja.

A Facebookon jelentkező játékosok értelemszerűen nyereményért játszottak, Rubint és Nádai, illetve az újságírók a Vöröskeresztnek ajánlották fel a nyereményüket.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: MediaMarkt Saturn Holding Magyarország Kft.
Marketingvezető: Pöhacker Gábor
Marketing menedzser: Monostori Mária

Ügynökségek

Umrella Branded Content ügynökség
Kreatív igazgató: Jedlicska Márton
Lead Copywriter: Szládovics Orsi
AD: Magda Péter
Senior Account Manager: Bóna Luca
Rendező: Spáh Károly

Producer: Angyal Gergő
Utómunka producer: Novák Kristóf
Gyártás: Eladly Adilla
Vágó: Roszik Gergő
Zene: Genser András
Animátor: Kajcsa Dani
Médiatervező és vásárló: Maxus Hungary Kft.
Maxus Hungary Kft.
Ügyvezető igazgató: Nagy Marcell Tamás
Media manager: Iszak Júlia
Social media ügynökség: Be Social Kft.
Ügyvezető igazgató: Joanelli Tamás
Account Manager: Galambos Sandra
Head of content: Fücsök Ákos
Designer: Mészáros Renáta

Kommunikációs ügynökség: Café PR Kft.
Stratégiai igazgató: Nagy Tamás
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Lukovszki Bernadett

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

Nagy András tavaly ősszel, Bodnár Ákos idén csatlakozott a marketingügynökséghez.

A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

A dal eleve arról szól, hogy ésszel kell bulizni.

De a nyomtatott napi sajtó középtávon ki fog halni. Reklámos kerekasztal-beszélgetést hallgattunk.

hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés
hirdetés