hirdetés
hirdetés
hirdetés

István megpróbálja kitolni a hűtőszekrényt egy sötét szobából

A Media Markt próbált csavarni egyet a szokásos Black Friday-akciókon.

hirdetés

A elektronikai cikkeket forgalmazó áruház versenyzős videókból álló branded content kampányt csinált idén a Black Fridayen. Ez az a nap, amikor az emberek alkalomadtán egymás nyakára lépve igyekeznek különféle kereskedelmi termékekhez hozzájutni a szokásosnál olcsóbban az áruházak nagyszabású karácsonyi akciójának keretében.

A Media Markt ezen alkalomból felépített egy plázában egy fekete szobát, amelybe beeresztett híres vagy egyáltalán nem híres embereket, hogy vakon találjanak meg, illetve toljanak ki a szobából termékeket rejtő dobozokat, minél nagyobb értékben, egy perc alatt. Ezt a szobát Black Friday szimulátornak nevezték el.

A játékra a Facebookon lehetett jelentkezni, illetve Rubint Rékát és Nádai Anikót is összeresztették egy meccsre, de indexes és 444-es újságírókat is bevontak játékba. A Black Box felállítása és a kampány indulása között alig 48 óra telt el. A filmeket Spáh Károly rendezte és Hajdú B. István közvetítette. Az is elhangzik egy ponton, hogy Rubint Réka talán azt sem tudja, hogy mi az a porszívó. De ezt valójában senki nem állítja.

A Facebookon jelentkező játékosok értelemszerűen nyereményért játszottak, Rubint és Nádai, illetve az újságírók a Vöröskeresztnek ajánlották fel a nyereményüket.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: MediaMarkt Saturn Holding Magyarország Kft.
Marketingvezető: Pöhacker Gábor
Marketing menedzser: Monostori Mária

Ügynökségek

Umrella Branded Content ügynökség
Kreatív igazgató: Jedlicska Márton
Lead Copywriter: Szládovics Orsi
AD: Magda Péter
Senior Account Manager: Bóna Luca
Rendező: Spáh Károly

Producer: Angyal Gergő
Utómunka producer: Novák Kristóf
Gyártás: Eladly Adilla
Vágó: Roszik Gergő
Zene: Genser András
Animátor: Kajcsa Dani
Médiatervező és vásárló: Maxus Hungary Kft.
Maxus Hungary Kft.
Ügyvezető igazgató: Nagy Marcell Tamás
Media manager: Iszak Júlia
Social media ügynökség: Be Social Kft.
Ügyvezető igazgató: Joanelli Tamás
Account Manager: Galambos Sandra
Head of content: Fücsök Ákos
Designer: Mészáros Renáta

Kommunikációs ügynökség: Café PR Kft.
Stratégiai igazgató: Nagy Tamás
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Lukovszki Bernadett

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

Aki elvetődik a mai New Yorkba, hogy igyon egy kávét.

A Bírósági Iránytű a bíróságok munkáját mutatja be közérthetően.

Újabb csavar a fiatalok médiatargetálásában: Dukai Regina, Rubint Rella és Varga Viktor főszerkesztik a Noizz.hu oldalt.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés