hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét Star Warsra hívta ügyfeleit a New Age

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

hirdetés

A New Age Advertising (NAA) 4DX mozizásra hívta üzleti partnereit, ahol a Solo: Egy Star Wars-történet című filmet nézhették meg a vendégek május 28-án. A vetítés előtt Janklovics Péter, a Dumaszínház humoristája szórakoztatta a közöndéget.

A 4DX azt jelenti, hogy megkoreografált levegő-, víz-, illat-, mozgás-, vibrációs és egyéb hatások kísérik a filmet. Alább a rendhagyó ügyfélparti képeit láthatjátok.

Figyelem, a fotóra kattintás után galéria nyílik!

Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé
Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés