hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét Star Warsra hívta ügyfeleit a New Age

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

hirdetés

A New Age Advertising (NAA) 4DX mozizásra hívta üzleti partnereit, ahol a Solo: Egy Star Wars-történet című filmet nézhették meg a vendégek május 28-án. A vetítés előtt Janklovics Péter, a Dumaszínház humoristája szórakoztatta a közöndéget.

A 4DX azt jelenti, hogy megkoreografált levegő-, víz-, illat-, mozgás-, vibrációs és egyéb hatások kísérik a filmet. Alább a rendhagyó ügyfélparti képeit láthatjátok.

Figyelem, a fotóra kattintás után galéria nyílik!

Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé
Horváth Lilla - marketing asszisztens - Nestlé Hungária; Tömpe Judit - brand manager - Nestlé; Takács Klaudia - brand manager - Nestlé; Balogh Patrícia - marketing gyakornok - Nestlé

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés