hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét Vidus Gabriella a médiás toplista élén

Egy évnyi szünet után ismét az RTL vezére végzett a médiaipar ötven legbefolyásosabb vezetőjének a listáján, miközben a német hátterű televíziós csoport mellett a Magyar Telekom is jelentősen erősödött tavaly óta. A Marketing & Média szaklap minden évben összeállított Top 50-es listájáról beszámoló sajtóanyag kiemeli, hogy még soha nem volt olyan kevés médiavállalati szakember a top 50-ben, mint az idén: a politikához köthető szereplők száma sok év után először csökkent, de ez a listát készítők értékelése szerint a tulajdonosi koncentrációval, nem pedig a befolyásuk csökkenésével magyarázható.

hirdetés

Tizenkettedik alkalommal készítette el a Marketing & Média kommunikációs szaklap a magyar médiaipar legbefolyásosabb embereinek top ötvenes rangsorát. Az eddigi listákon egy kivételével mindig RTL-es vezető végzett az első helyen, az egyetlen kivételt a tavalyi toplista jelentette, aminek élén az azóta elhunyt Andy Vajna végzett.

Idén is többesélyes volt az első hely, benne volt a pakliban, hogy a zsűri szavazatai alapján a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) ötletgazdája, a Mediaworks Zrt. elnök-vezérigazgatója, Liszkay Gábor fut be az első helyre, ám végül Vidus került vissza az élre.

Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban (első tíz helyezett)

1. Vidus Gabriella (RTL Magyarország)

2. Liszkay Gábor (Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány)

3. Gulyás János (Wavemaker, MRSZ)

4. Vaszily Miklós (TV2 Csoport)

5. Rékasi Tibor (Magyar Telekom)

6. Kolosi Péter (RTL Magyarország)

7. Varga Zoltán (Central Médiacsoport)

8. Dr. Bayer József (Ringier Axel Springer)

9. Guttengéber Csaba (Atmedia)

10. Bíró Pál (Google Magyarország)

Forrás: Marketing & Média

Eltűntek a főszerkesztők és a piackutatók

Az idei a második év, amikor egyetlen főszerkesztő sincs a toplistán, míg korábban előfordult, hogy hatan is szerepeltek rajta. Mindössze egyetlen tartalmi területet felügyelő ember került a listára, a 33. helyen Kotroczó Róbert, az RTL Magyarország hírigazgatója. Szintén a toplistáról kikopottak közé tartoznak a piackutató cégek vezetői. Éveken át többen is képviseltették magukat a Top 50-ben, olyannyira, hogy például 2010-ben a listán szereplők 10 százalékát adták, 2013 óta viszont egyetlen piackutató sem bukkant fel az 50-ben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés
hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.