hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Ismét van két ösztöndíj, amivel profiktól lehet PR-t és marketinget tanulni

A budapesti IMEC februárban induló tavaszi képzéseire hátrányos helyzetű hallgatók és pályakezdők pályázhatnak hétfőig. Bővül a központ csapata is.

hirdetés

Szokásához híven két helyet ösztöndíjjal is meghirdet február végén induló képzésére a budapesti Independent Media Education Center (IMEC). A 2015-ben indult központ kurzusait szakirányú egyetemi hallgatóknak és pályakezdőknek hirdetik meg, akik hetente egy estén már a szakmában dolgozó szakemberektől hallhatnak a PR, illetve a marketingkommunikáció gyakorlati fogásairól, hogy nagyobb eséllyel állhassanak fel szeretett iparágunk startvonalára. 

A Hallgatói Ösztöndíj alapítója Horváth-Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója, társfinanszírozói az IMEC mellett Grósz Judit, a Microsoft marketing és operatív igazgatója, valamint Málnay B. Levente, az AMC Networks Central Europe vezérigazgatója, akik egyben mindannyian az IMEC képzések előadói. A kiválasztás kritriumai a szocális rászorultság mellett a jó tanulmányi eredmények és a közösség érdekében végzett munka. A pályázatok beérkezésének határideje 2017. február 20-a, hétfő reggel 9 óra, itt olvashatók a részletek, és az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen lehet további kérdéseket feltenni.

A kurzusok összefoglalója itt érhető el, és hasznos a Média 2.0 blog beszámolója is az őszi szemeszter oklevélátadójáról. Ezzel a félévvel együtt már több mint 250-en végeztek a képzéseken, ahol közel 80 előadóval találkozhatnak, köztük a Kreatív és kiadónk több képviselőjével is. (A kurzusok kreditért is választható tárgyak az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéke hallgatóinak.)

Új szakemberek a szervezőcsapatban 

Az oktatás, konzultációk és a 2016-ban bevezetett Gyakornoki és álláslehetőségeket kínáló program mellett 2017-ben elindul az IMEC Employer Branding Program is.  Egyben bővül az IMEC vezetői csapata: Pácz Anita, a TV2 korábbi marketing osztályvezetője programigazgatóként csatlakozott az IMEC-hez és anyavállalatához, az Independent Media Grouphoz.

Lenkei Anikó nemzetközi üzletfejlesztési, kommunikációs és employer branding tanácsadó, az Allianz SE korábbi globális márkakommunikációért felelős vezetője stratégiai partnerként működik együtt az új programok és szolgáltatások kidolgozásában, valamint a nemzetközi terjeszkedésben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés