hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét kultúrkommunikációs képzést indít a Kortárs PR

Október 4-én második alkalommal indul a Kortárs PR által szervezett 4K – Kulturális Kommunikációs Képzés. A képzés a művészeti szcénában, pr-kommunikáció területén dolgozók számára kíván ismereteket adni több területen – írja a közlemény.

hirdetés

Az oktatók a művészeti kommunikációs szakma szakemberei: Babanics Írisz (online kommunikáció specialista), Balogh Máté András (a Kortárs PR ügyvezetője), Guld Ádám (a Pécsi Tudományegyetem adjunktusa), Juhász Dóra (a MÜPA pr-vezetője), Szabó Márton (a Sabotagegraphic ügyvezetője), Vető Viktória (a Sziget Fesztivál sajtófőnöke), Várkonyi Judit (a Játékszín sajtófőnöke), illetve Majsa Krisztina és Jászay Tamás (szerkesztő-újságírók).

Az október elejétől december közepéig tartó kurzus célja, hogy a kulturális kommunikáció területén dolgozó szakemberek tudását fejlessze, és friss ismeretekkel lássa el őket – írja a sajtóanyag.

Az előadások témakörei között lesz a stratégiai kommunikáció, az intézménybranding, az influencer marketing, a művészbrand építés, a rendezvénykommunikáció, az online médiaismeretek, a vizuális kommunikáció és média-, illetve kulturálisszcéna-ismeretek.

„Régóta tevékenykedünk a hazai kulturális szcénában, és azt tapasztaljuk, hogy a rengeteg feladat végzése során csak arra nem jut ideje a kommunikációs területen dolgozóknak, hogy szakmailag fejlődjenek, és hosszú távú látásmódot alakíthassanak ki. Ezért igyekeztünk egy olyan interaktív képzést létrehozni, ahol tényleg azokat az információkat kapják meg, amelyeket a munkájuk során azonnal tudnak használni” – nyilatkozta meg Balogh Máté András, a Kortárs PR vezetője.

A képzésről további információ itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés