hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét keressük a kommunikációs szakma legmenőbb karácsonyfáját!

2016 karácsonya után ismét meghirdetjük a reklám- és kommunikációs szakma nagy karácsonyfaversenyét! Nem csak a legkreatívabb, hanem a legzöldebb fát is keressük, illetve lesz közönségszavazás is.

hirdetés

Kik vehetnek részt a versenyen?

Pr- és reklámügynökségek, médiacégek és -ügynökségek, kutatócégek, ügyféloldali kommunikációs és marketingosztályok nevezhetnek, hogy megszerezzék ezt az előkelő címet.

Mivel lehet nevezni?

Karácsonyfával.

Na jó, de mégis…

Bármivel, ami karácsonyfaként funkcionál az irodátokban. Nem kell még csak fából sem lennie, sőt. Lehet sörösdobozból, vagy akár gumiabroncsból is, ha tényleg az a céges karácsonyfátok.

Hogyan lehet nevezni?

A versenyen való részvétel nagyon egyszerűen történik: küldjetek nekünk 3-5 darab fotót és esetleg egy rövid leírást a karácsonyfátokról. Többet semmiképp sem. A leírás is maximum ezer leütés legyen.

A beküldés határideje: december 17. azaz hétfő 12:00.

Ide küldjétek:

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

FIGYELEM: a tárgyban mindenképp szerepeljen, hogy karácsonyfa, így, önálló szóként, a kereshetőség végett!

Mi történik ezután?

A beérkezett karácsonyfákat még aznap megmutatjuk az olvasóinknak, akik szavazhatnak róla, hogy melyik tetszik nekik a legjobban. Ezzel párhuzamosan a Kreatív szerkesztősége is kiválasztja a saját kedvencét, így két fődíj lesz, egyet a közönségszavazás nyertese, a másikat a Kreatív csapatának, mint szakmai zsűrinek a kedvence kapja majd. Lesz ezen kívül egy különdíj is, amely a legzöldebb, azaz természetbarátabb karácsonyfának jár. Olyannak, amihez nem kellett kivágni a fát. Ehhez külsős zsűrit is bevonunk az értékelésbe.

Nyeremény

Nagyszerű dolog, ha egy cégnél, ügynökségnél a saját maguknak szóló, hétköznapi kreativitás is ilyen magas szintet ér el, ott nagy baj nem lehet a szakmai teljesítménnyel sem. Az egyik díj tehát a szakmai dicsőség.

Ezen felül a két fődíjas egy-egy egyéves print Kreatív előfizetést nyer. A legzöldebb karácsonyfa gazdája értelemszerűen nem is fogadna el tőlünk semmit, ami papírból van, ezért ők egy Kreatív online előfizetéssel gazdagodnak.

Kellemes díszítgetést kívánunk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés