hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét keressük a kommunikációs szakma legmenőbb karácsonyfáját!

2016 karácsonya után ismét meghirdetjük a reklám- és kommunikációs szakma nagy karácsonyfaversenyét! Nem csak a legkreatívabb, hanem a legzöldebb fát is keressük, illetve lesz közönségszavazás is.

hirdetés

Kik vehetnek részt a versenyen?

Pr- és reklámügynökségek, médiacégek és -ügynökségek, kutatócégek, ügyféloldali kommunikációs és marketingosztályok nevezhetnek, hogy megszerezzék ezt az előkelő címet.

Mivel lehet nevezni?

Karácsonyfával.

Na jó, de mégis…

Bármivel, ami karácsonyfaként funkcionál az irodátokban. Nem kell még csak fából sem lennie, sőt. Lehet sörösdobozból, vagy akár gumiabroncsból is, ha tényleg az a céges karácsonyfátok.

Hogyan lehet nevezni?

A versenyen való részvétel nagyon egyszerűen történik: küldjetek nekünk 3-5 darab fotót és esetleg egy rövid leírást a karácsonyfátokról. Többet semmiképp sem. A leírás is maximum ezer leütés legyen.

A beküldés határideje: december 17. azaz hétfő 12:00.

Ide küldjétek:

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

FIGYELEM: a tárgyban mindenképp szerepeljen, hogy karácsonyfa, így, önálló szóként, a kereshetőség végett!

Mi történik ezután?

A beérkezett karácsonyfákat még aznap megmutatjuk az olvasóinknak, akik szavazhatnak róla, hogy melyik tetszik nekik a legjobban. Ezzel párhuzamosan a Kreatív szerkesztősége is kiválasztja a saját kedvencét, így két fődíj lesz, egyet a közönségszavazás nyertese, a másikat a Kreatív csapatának, mint szakmai zsűrinek a kedvence kapja majd. Lesz ezen kívül egy különdíj is, amely a legzöldebb, azaz természetbarátabb karácsonyfának jár. Olyannak, amihez nem kellett kivágni a fát. Ehhez külsős zsűrit is bevonunk az értékelésbe.

Nyeremény

Nagyszerű dolog, ha egy cégnél, ügynökségnél a saját maguknak szóló, hétköznapi kreativitás is ilyen magas szintet ér el, ott nagy baj nem lehet a szakmai teljesítménnyel sem. Az egyik díj tehát a szakmai dicsőség.

Ezen felül a két fődíjas egy-egy egyéves print Kreatív előfizetést nyer. A legzöldebb karácsonyfa gazdája értelemszerűen nem is fogadna el tőlünk semmit, ami papírból van, ezért ők egy Kreatív online előfizetéssel gazdagodnak.

Kellemes díszítgetést kívánunk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés