hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismét Az év honlapja pályázat

2008-ban is meghirdeti a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Klub (IMK) Az év honlapja pályázatot. A tavaly többek között az Inforádió, a Carnation, a Café Interactive és a Kirowski győzelmét hozó verseny idén ifjúsági és közönségdíjjal bővül.
hirdetés

Az MMSZ és az IMK 2008-ban is kiírta Az év honlapja pályázatot. Mint arról beszámoltunk, az előző évi megmérettetésen többek között az Inforádió oldala, a Carnation, a Café Interactive és a Kirowski munkái is nyertek.

A versenyt a megszokott Kultúra, Oktatás, Kereskedelem, Média, Kormányzat és települések, Márkasite, Ipari web, Szolgáltató, Egészségügy, Az év kreatív online megoldása, Nonprofit, Személyes oldal és Elektronikus hírlevél kategóriák mellett idén Ifjúsági kategóriában is kiírják: az utóbbira 14-18 év közötti honlapkészítők munkái nevezhetők. A pályázatokat a kivitelező és a megbízó is beadhatja.

A szervezők idén közönségdíjat is kiosztanak a kategóriagyőzelmek mellé: erre az október 19-én záruló nevezetés után november 30-ig lehet szavazni a díj honlapján. A nem nyertes, de a zsűri által kiemelkedő színvonalúnak ítélt honlapoknak emellett Minőségi Díj néven tanúsítványt ajánlanak fel.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökség és gyártócég nélkül, házon belül állt össze a járvány idejére időzített szpot.

Döbbenetes mértékben növekedett meg a keresések száma bizonyos praktikákra.

18 év után ismét együtt dolgozik az ügynökség és a táplálékkiegészítő márka.

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés