hirdetés
hirdetés
hirdetés

Iskolák, óvodák, önkormányzatok és helyi közösségek is jelentkezhetnek egy csomó festékért

A nyertesek 800 négyzetméternyi felületet újíthatnak meg. Jelentkezni Május 7-ig lehet.

hirdetés

„A pályázatra minden olyan iskola, óvoda, önkormányzat vagy aktív közösség jelentkezését várják, akik szeretnének egy vidámabb, élettel telibb környezetbe visszatérni a járványhelyzet lecsengésével” – írják. Pályázatokat május 7-ig lehet beadni a Let’s Colour egyesület oldalán. A kezdeményezés tavaly elmaradt, de idén a remélhetőleg javuló járványhelyzettel az épületekbe visszatérő közösségeknek hirdették meg a pályázatot. A festéseket nyáron lehet majd elkezdeni.

„A pandémia nemcsak fizikailag, hanem mentálisan is megviselte az embereket, és a közösségi terek kihasználtsága, jelentősége átmenetileg jelentősen csökkent” mondta Nagy Gergely, a Let’s Colour Településszépítő Egyesület szóvivője. „Az idén 10 éves Let’s Colour projekttel éppen ezen terek színesítését célozzuk, ami most különösen aktuális. A mentális újratöltődés szempontjából kiemelten fontosnak tartjuk, hogy az emberek a járványhelyzet után egy színesebb, élettel teli környezetben folytathassák az életüket. Emellett az iskolákba és az óvodákba is boldogabban térhetnének vissza a gyerekek és a dolgozók.”

A jelentkezéseket idén is két kategóriában várják, a tízezer fő alatti és a tízezres lélekszámot meghaladó települések külön indulnak. A pályázat nyerteseinek a festéket, a grafikai terveket, a munka koordinálását és a szakértői támogatást a Let’s Colour biztosítja, az akciót pedig a közösségek önkéntesei együtt valósítják meg. Ha a nyári hónapokban a korlátozások még érvényben lesznek, a szervező csapat előre felrajzolja a megtervezett mintát, amit később az engedélyezett létszámban a pályázó önkéntesei kifesthetnek. A nevezés feltétele, hogy a kifestendő kültéri vagy beltéri felületet  ami az adott közösség életében központi szerepet tölt be a pályázó biztosítsa. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés