hirdetés
hirdetés
hirdetés

Irracionális kihívások a Nike új reklámjaiban

A Just do it! szlogent értelmezték újra a márkánál.

hirdetés

A könnyebb út lehetőségét kihúzva ismert ausztrál sportolók állítják magukat szinte lehetetlennek tűnő kihívások elé a Nike új reklámfilmjeiben. De a helyzetek irracionalitása egyben nagyon viccessé is teszi a szpotokat, a Just do it! üzenete, hogy felejtsd el a kifogásokat, így itt már nem csak a folyamatos izzadásról szól.  

A kisfilmek üzenete outdooron is megjelenik, a kihelyezett színes plakátokon a szokásos kifogások vannak átfirkálva, mert a Just do it itt is elég. A kampányt a Wieden + Kennedy ügynökség készítette, mi meg itt találtuk.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés