hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ironikusnak szánt plakátok a Coming Out Dayen

A Budapest Pride szerint csak humorral győzhetjük le a belső félelmeinket. A szervezet a Geometry Globallal dolgozott együtt.

hirdetés

"A család felé történő előbújás az LMBTQ közösség tagjai számára óriási kihívás, hiszen a legfontosabb igazságokat a hozzánk legközelebb állóknak a legnehezebb elmondani. A kreatívok ezeket a nehéz pillanatokat igyekeznek könnyedebb oldalról megragadni, és a napjainkban népszerű mémkultúrára építve egy ütős képben elmesélni" - írják a közleményben. 

A sorozat szándéka szerint vicces első coming outokat mutat be a beszélő szemszögéből, egyszerre mutatva a családtagok eltúlzott, teátrális reakcióját, melytől mindenki retteg legbelül. "A vizuálokon megjelenő irónia különösen fontos, hiszen sokszor csak humorral győzhetjük le belső félelmeinket, és tapasztalhatjuk meg az igazság felszabadító erejét" - írják még. 

A Budapest Pride és a Geometry a tavalyi, a Magyar Civilszervezetek közössége és a MagNet Civil Kapcsolatok Program által meghirdetett civil rapid randin ismerkedett meg, és kötött támogatói együttműködést.

A Nemzetközi Coming Out Day-t, vagyis az Előbújás Napját október 11-én immár ötödik éve ünnepelik meg Magyarországon többek közt a Budapest Pride szervezésében.

Az első coming outokat bemutató sorozatot az Ogilyv/Geometry cégcsoporthoz tartozó Geometry Global készítette és online, illetve gerilla matricákon találkozhatunk majd velük.


Az alkotók, Geometry Global Hungary:
Creative Director: Tóth Andrea
Head of Art: Thurzó Levente
Copywriter: Bagladi Gábor
Account Executive: Ostoróczky Boglárka
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés