hirdetés
hirdetés
hirdetés

Írisz TV - már 800 ezer háztartásban

További 150 ezer háztartásban fogható április 1-től az SBS Broadcasting második magyar televíziós csatornája, az elsősorban nőknek szóló Írisz TV.
hirdetés
A főműsoridőben a Club TV frekvenciáján sugárzó adó a MatávKábelTV fejlesztéseinek köszönhetően növelte lefedettségét: áprilistól 800 ezer háztartásban fogható a nőknek szóló Írisz TV.

A adó 2004 szeptemberében jelentkezett magyar nyelvű adásaival. A csatorna a Club TV frekvenciáján fogható főműsoridőben. Az Irisz TV főként helyi gyártású tartalmakat, romantikus sorozatokat, filmeket, szórakoztató beszélgetéseket sugároz, amelyeket teljes egészében a városi nők igényeire szabtak.

A tévé tulajdonosa a luxemburgi székhelyű SBS Broadcasting, Európa második legnagyobb elektronikus médiabirodalma. Az SBS Broadcasting az Írisz TV mellett a TV2 csoport tulajdonosa is, így a csatorna hirdetési idejének értékesítését megbízottként a TV2 végzi. A programszerkezet összeállítása és sugárzása holland licenc alapján történik, teljesen magyar nyelvű változatban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc