hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ír whiskey támogatja a Titanicot

Bizonyos esti vetítéseken egy pohár ír whiskey-vel köszönti az idén 18. alkalommal megrendezett Titanic filmfesztivál az Uránia vetítéseire érkezőket. A Pernod Ricard márkája nyereményjátékokkal is készült.

hirdetés

A Pernod Ricard ír whiskey-márkája, a Jameson támogatja az idei, 18. alkalommal megrendezett Titanic Nemzetközi Filmfesztivált. Az állami támogatás híján majdnem elmaradó, végül mégis megrendezett, csak két nappal rövidebb filmfesztivál idén a szűkös anyagi források miatt nem csak a fődíjas filmnek járó pénzjutalmat mellőzi, de atl-kampánya sem volt, helyette a Facebookon igyekeznek népszerűsíteni az eseményt. Mint Horváth György, a fesztivál igazgatója a nyitórendezvényen némi szarkazmussal a hangjában elmondta, ezzel és azzal, hogy idén a fesztivál katalógusa is csak online letölthető formában készült el, kifejezetten kicsi lett a fesztivál ökológiai lábnyoma. 

Az idei Titanicon az Ír Filmintézet, a Culture Ireland, a Reel Ireland és a budapesti Ír Nagykövetség támogatásával ír filmeket összegyűjtő ír szekció is van, ami illik ahhoz az irányhoz, hogy a fesztivál kiemelt támogatója az Open Society Institute mellett a filmek mellett amúgy is elkötelezett – például a Jameson CineFestet is támogató – ír whiskey-márka, a Jameson lett. A márka btl-aktivitásokkal készül a filmvetítések fő helyszínén, az Uránia moziban: itt a nézők kipróbálhatják, milyen rendezői székbe ülni, díszcsomagolású Jameson whiskeyért vagy mozijegyekért játszhatnak a helyszínen és a fesztivál, valamint a márka Facebook-oldalán, bizonyos esti vetítéseken pedig egy pohár whiskey jár a jegyhez az Uránia moziban kialakított Jameson bárban. 

Jameson a Titanicon (Forrás: A fesztivál Facebook-oldala)
Jameson a Titanicon (Forrás: A fesztivál Facebook-oldala)

Az április 8. és 16. között az Uránia, Toldi, Kino és Örökmozgó mozikban zajló Titanic Nemzetközi Filmfesztivál kiemelt médiatámogatói az Origo, az Mr2 Petőfi Rádió, a Pesti Est és az Est Media Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés