hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inverz graffitivel nyomultunk

A Kreatív Zöldmarketing konferencia hirdetésére használta először az Urban Communications új kommunikációs megoldását, az inverz graffitit.
hirdetés

Városi kosz eltávolításával hirdette a Kreatív a Zöldmarketing konferenciáját. Az inverz graffiti megoldást használó reklámokat az Urban Communications készítette. Az inverz graffiti lényege, hogy kommunikációnak nemhogy nulla a környezeti terhelése, de egyenesen eltávolítja a környezetszennyezés lenyomatát, a koszt a városi felületekről.


„Az inverz graffiti során megtisztítjuk a város néhány tíz, száz négyzetméterét. Hirdetői szempontból nem másodlagos, hogy eközben ügyfeleink logóját vagy bármilyen más, kívánt vizuális lenyomatát hozzuk létre. A megoldás gyakorlatilag bárhol, bármilyen méretben működik, ahol egyszerre áll rendelkezésre kosz és fal/járda és a célközönség” – mondja el az eszközt Magyarországon piacra dobó ügynökség, az Urban Communications tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, Heiszler Ákos.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés