hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inverz graffitivel nyomultunk

A Kreatív Zöldmarketing konferencia hirdetésére használta először az Urban Communications új kommunikációs megoldását, az inverz graffitit.
hirdetés

Városi kosz eltávolításával hirdette a Kreatív a Zöldmarketing konferenciáját. Az inverz graffiti megoldást használó reklámokat az Urban Communications készítette. Az inverz graffiti lényege, hogy kommunikációnak nemhogy nulla a környezeti terhelése, de egyenesen eltávolítja a környezetszennyezés lenyomatát, a koszt a városi felületekről.


„Az inverz graffiti során megtisztítjuk a város néhány tíz, száz négyzetméterét. Hirdetői szempontból nem másodlagos, hogy eközben ügyfeleink logóját vagy bármilyen más, kívánt vizuális lenyomatát hozzuk létre. A megoldás gyakorlatilag bárhol, bármilyen méretben működik, ahol egyszerre áll rendelkezésre kosz és fal/járda és a célközönség” – mondja el az eszközt Magyarországon piacra dobó ügynökség, az Urban Communications tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, Heiszler Ákos.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

10 hónap kihagyás után újra nyomtatásba kerül az autós magazin. 

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés