hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inverz graffitivel nyomultunk

A Kreatív Zöldmarketing konferencia hirdetésére használta először az Urban Communications új kommunikációs megoldását, az inverz graffitit.
hirdetés

Városi kosz eltávolításával hirdette a Kreatív a Zöldmarketing konferenciáját. Az inverz graffiti megoldást használó reklámokat az Urban Communications készítette. Az inverz graffiti lényege, hogy kommunikációnak nemhogy nulla a környezeti terhelése, de egyenesen eltávolítja a környezetszennyezés lenyomatát, a koszt a városi felületekről.


„Az inverz graffiti során megtisztítjuk a város néhány tíz, száz négyzetméterét. Hirdetői szempontból nem másodlagos, hogy eközben ügyfeleink logóját vagy bármilyen más, kívánt vizuális lenyomatát hozzuk létre. A megoldás gyakorlatilag bárhol, bármilyen méretben működik, ahol egyszerre áll rendelkezésre kosz és fal/járda és a célközönség” – mondja el az eszközt Magyarországon piacra dobó ügynökség, az Urban Communications tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, Heiszler Ákos.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés