hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inverz graffitivel nyomultunk

A Kreatív Zöldmarketing konferencia hirdetésére használta először az Urban Communications új kommunikációs megoldását, az inverz graffitit.
hirdetés

Városi kosz eltávolításával hirdette a Kreatív a Zöldmarketing konferenciáját. Az inverz graffiti megoldást használó reklámokat az Urban Communications készítette. Az inverz graffiti lényege, hogy kommunikációnak nemhogy nulla a környezeti terhelése, de egyenesen eltávolítja a környezetszennyezés lenyomatát, a koszt a városi felületekről.


„Az inverz graffiti során megtisztítjuk a város néhány tíz, száz négyzetméterét. Hirdetői szempontból nem másodlagos, hogy eközben ügyfeleink logóját vagy bármilyen más, kívánt vizuális lenyomatát hozzuk létre. A megoldás gyakorlatilag bárhol, bármilyen méretben működik, ahol egyszerre áll rendelkezésre kosz és fal/járda és a célközönség” – mondja el az eszközt Magyarországon piacra dobó ügynökség, az Urban Communications tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, Heiszler Ákos.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés