hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interneten is nézhető a Barátok közt

Most címmel indított egy új videótárat az RTL Klub, az oldalon a hazai gyártású műsorokat röviddel az adásba kerülés után meg lehet nézni. A Mostot a „csirkés fiú” népszerűsíti.
hirdetés

Az RTL Klub arról számol be, hogy elindította „catch up tv” rendszerét, ami azt jelenti, hogy a videótárban olyan műsorok nézhetők vissza, amelyek korábban az RTL Klubon voltak láthatók. Jelenleg röviddel az adás után elérhető minden hazai gyártású műsor, köztük a Barátok közt is.

„Tervezzük, hogy a későbbiek során a külföldről vásárolt sorozataink, filmjeink is a visszanézhető kínálatban kapnak helyet” – mondta Kolosi Péter programigazgató, majd hozzátette, az is a terveik között szerepel az is, hogy még a televíziós sugárzás előtt lehetővé tegyék a regisztrált látogatók számára az egyes műsorszámok megtekintését.

Az RTL Most! oldalán meg lehet nézni a Híradót, a Fókuszt, a Fábry Showdert vagy éppen a Barátok köztöt. A site-on arra is lehetősége van felhasználóknak, hogy kedvenc videóikból gyűjteményt készítsenek, az adott videóhoz saját leírást írjanak, és értékeljék a tartalmakat.


Az RTL Most indulásával párhuzamosan elkezdődött RTLKlub.hu megújulása és átalakul az RTL Klub online portfoliója is. Az online fejlesztéseket a Blogter és a Konzorcia végezték, az RTL Most bevezetését a „csirkés fiú” visszatérésével fémjelzett on air, print és online kampány kíséri.

 
































 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.