hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interneten is nézhető a Barátok közt

Most címmel indított egy új videótárat az RTL Klub, az oldalon a hazai gyártású műsorokat röviddel az adásba kerülés után meg lehet nézni. A Mostot a „csirkés fiú” népszerűsíti.
hirdetés

Az RTL Klub arról számol be, hogy elindította „catch up tv” rendszerét, ami azt jelenti, hogy a videótárban olyan műsorok nézhetők vissza, amelyek korábban az RTL Klubon voltak láthatók. Jelenleg röviddel az adás után elérhető minden hazai gyártású műsor, köztük a Barátok közt is.

„Tervezzük, hogy a későbbiek során a külföldről vásárolt sorozataink, filmjeink is a visszanézhető kínálatban kapnak helyet” – mondta Kolosi Péter programigazgató, majd hozzátette, az is a terveik között szerepel az is, hogy még a televíziós sugárzás előtt lehetővé tegyék a regisztrált látogatók számára az egyes műsorszámok megtekintését.

Az RTL Most! oldalán meg lehet nézni a Híradót, a Fókuszt, a Fábry Showdert vagy éppen a Barátok köztöt. A site-on arra is lehetősége van felhasználóknak, hogy kedvenc videóikból gyűjteményt készítsenek, az adott videóhoz saját leírást írjanak, és értékeljék a tartalmakat.


Az RTL Most indulásával párhuzamosan elkezdődött RTLKlub.hu megújulása és átalakul az RTL Klub online portfoliója is. Az online fejlesztéseket a Blogter és a Konzorcia végezték, az RTL Most bevezetését a „csirkés fiú” visszatérésével fémjelzett on air, print és online kampány kíséri.

 
































 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.