hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Interaktív munkák - szigorú volt a zsűri

„A Golden Drum reklámversenyre az interaktív kategóriában nevezett magyar munkák az erős középmezőnybe tartoznak, és leginkább a ‹csomagolás› miatt nem született magyar siker" – véli Tóth Krisztián, a Carnation kreatívigazgatója, aki a kategória egyik zsűritagja volt.
hirdetés
A zsűri magyar tagja Portorozsban elmondta, összesen 140 darab nevezés érkezett az interaktív kategóriába, az egyes munkákat a négy zsűritag 1-10-ig pontozta. Azok a munkák, amelyek elérték az átlag 5,5 pontot, bejutottak a shortlistre, természetesen a zsűritagok saját munkájukra nem szavazhattak. A shortlistre összesen 32 alkotás került be, összesen három kategóriában: website, kampány és egyéb, ez utóbbiban például blogok, web2.0-es és RSS megoldások és viralkampányok versenyeztek.

Oliver Czok, a Deepblue alapítója és a zsűri elnöke vezetésével két napig tartott a munkák értékelése. A döntősök kiválasztásánál minden tagnak rendelkezésre állt egy úgynevezett white-card, amellyel - egy amúgy kiesésre ítélt - munkát beszavazhattak a legjobbak közé.

A magyar ügynökégek közül a Carnation és a Kirowski három, a Neo Interactive és a TheLab3 egy-egy munkával indultak a megmérettetésen. Mint arról már beszámoltunk, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmmel és a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-tal jutott a rövidlistára, ez utóbbi a magyar zsűritag white-cardjának köszönhetően került shortlistre.

Tóth Krisztián a hazai munkák színvonalával kapcsolatban azt mondta: a magyar nevezések az erős középmezőnybe tartoztak, viszont a nemzetközi versenyen való sikeres szerepléshez muszáj lenne megtanulni pályázatot írni. Mint elmondta, a munkák hátterének néhány szavas bemutatása, valamint a brief rövid közlése olyan segítséget adhat a zsűritagoknak, amellyel egy-egy koncepció egész más megítélés alá eshet.

Az idei versenyen a zsűritől nagyobb szigorúságot követeltek meg, ennek egyik jele volt, hogy a zsűri nem adhatott bronzot, hanem két ezüstöt és egy aranyat ítélhetett oda mindhárom területen. A Grand Prix pedig annak járt – a német Interone Worldvide kapta egy BMW site-ért – amelyiket nem díjazták arannyal.

A zsűrizés folyamatáról Tóth Krisztián azt mondta: nagy viták nem voltak az elbírálás során viszont a white-card lehetőségével mindenki élt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés