hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Interaktív munkák - szigorú volt a zsűri

„A Golden Drum reklámversenyre az interaktív kategóriában nevezett magyar munkák az erős középmezőnybe tartoznak, és leginkább a ‹csomagolás› miatt nem született magyar siker" – véli Tóth Krisztián, a Carnation kreatívigazgatója, aki a kategória egyik zsűritagja volt.
hirdetés
A zsűri magyar tagja Portorozsban elmondta, összesen 140 darab nevezés érkezett az interaktív kategóriába, az egyes munkákat a négy zsűritag 1-10-ig pontozta. Azok a munkák, amelyek elérték az átlag 5,5 pontot, bejutottak a shortlistre, természetesen a zsűritagok saját munkájukra nem szavazhattak. A shortlistre összesen 32 alkotás került be, összesen három kategóriában: website, kampány és egyéb, ez utóbbiban például blogok, web2.0-es és RSS megoldások és viralkampányok versenyeztek.

Oliver Czok, a Deepblue alapítója és a zsűri elnöke vezetésével két napig tartott a munkák értékelése. A döntősök kiválasztásánál minden tagnak rendelkezésre állt egy úgynevezett white-card, amellyel - egy amúgy kiesésre ítélt - munkát beszavazhattak a legjobbak közé.

A magyar ügynökégek közül a Carnation és a Kirowski három, a Neo Interactive és a TheLab3 egy-egy munkával indultak a megmérettetésen. Mint arról már beszámoltunk, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmmel és a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-tal jutott a rövidlistára, ez utóbbi a magyar zsűritag white-cardjának köszönhetően került shortlistre.

Tóth Krisztián a hazai munkák színvonalával kapcsolatban azt mondta: a magyar nevezések az erős középmezőnybe tartoztak, viszont a nemzetközi versenyen való sikeres szerepléshez muszáj lenne megtanulni pályázatot írni. Mint elmondta, a munkák hátterének néhány szavas bemutatása, valamint a brief rövid közlése olyan segítséget adhat a zsűritagoknak, amellyel egy-egy koncepció egész más megítélés alá eshet.

Az idei versenyen a zsűritől nagyobb szigorúságot követeltek meg, ennek egyik jele volt, hogy a zsűri nem adhatott bronzot, hanem két ezüstöt és egy aranyat ítélhetett oda mindhárom területen. A Grand Prix pedig annak járt – a német Interone Worldvide kapta egy BMW site-ért – amelyiket nem díjazták arannyal.

A zsűrizés folyamatáról Tóth Krisztián azt mondta: nagy viták nem voltak az elbírálás során viszont a white-card lehetőségével mindenki élt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés