hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Interaktív munkák - szigorú volt a zsűri

„A Golden Drum reklámversenyre az interaktív kategóriában nevezett magyar munkák az erős középmezőnybe tartoznak, és leginkább a ‹csomagolás› miatt nem született magyar siker" – véli Tóth Krisztián, a Carnation kreatívigazgatója, aki a kategória egyik zsűritagja volt.
hirdetés
A zsűri magyar tagja Portorozsban elmondta, összesen 140 darab nevezés érkezett az interaktív kategóriába, az egyes munkákat a négy zsűritag 1-10-ig pontozta. Azok a munkák, amelyek elérték az átlag 5,5 pontot, bejutottak a shortlistre, természetesen a zsűritagok saját munkájukra nem szavazhattak. A shortlistre összesen 32 alkotás került be, összesen három kategóriában: website, kampány és egyéb, ez utóbbiban például blogok, web2.0-es és RSS megoldások és viralkampányok versenyeztek.

Oliver Czok, a Deepblue alapítója és a zsűri elnöke vezetésével két napig tartott a munkák értékelése. A döntősök kiválasztásánál minden tagnak rendelkezésre állt egy úgynevezett white-card, amellyel - egy amúgy kiesésre ítélt - munkát beszavazhattak a legjobbak közé.

A magyar ügynökégek közül a Carnation és a Kirowski három, a Neo Interactive és a TheLab3 egy-egy munkával indultak a megmérettetésen. Mint arról már beszámoltunk, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmmel és a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-tal jutott a rövidlistára, ez utóbbi a magyar zsűritag white-cardjának köszönhetően került shortlistre.

Tóth Krisztián a hazai munkák színvonalával kapcsolatban azt mondta: a magyar nevezések az erős középmezőnybe tartoztak, viszont a nemzetközi versenyen való sikeres szerepléshez muszáj lenne megtanulni pályázatot írni. Mint elmondta, a munkák hátterének néhány szavas bemutatása, valamint a brief rövid közlése olyan segítséget adhat a zsűritagoknak, amellyel egy-egy koncepció egész más megítélés alá eshet.

Az idei versenyen a zsűritől nagyobb szigorúságot követeltek meg, ennek egyik jele volt, hogy a zsűri nem adhatott bronzot, hanem két ezüstöt és egy aranyat ítélhetett oda mindhárom területen. A Grand Prix pedig annak járt – a német Interone Worldvide kapta egy BMW site-ért – amelyiket nem díjazták arannyal.

A zsűrizés folyamatáról Tóth Krisztián azt mondta: nagy viták nem voltak az elbírálás során viszont a white-card lehetőségével mindenki élt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés