hirdetés
hirdetés
hirdetés

BrandFestival Digital

Interaktív médiumok - kiút a zajból?

A hirdetők interaktív tartalmakat építhetnek a tévészpotok mögé – prezentálta a UPC alelnöke a Magyarországon hamarosan debütáló digitális kábeltévé előnyeit a BrandFestival Digitalon. A T-Mobile második embere szerint pedig a digitális médiumok jelenthetik a kiutat a reklámzajból és a fogyasztói passzivitásból.
hirdetés
Andrew Kearney, a UPC tévéprodukciós alelnöke a kábelcég hamarosan induló digitális szolgáltatását felvezetni érkezett a BrandFestival Digitalra. A technológia révén akár saját csatornát is indíthatnak az egyes márkák, de interaktív kommunikációra is lehetőség lesz a tévékészülékeken keresztül: a „piros gomb” megnyomásával a nézők egy DVD-menühöz hasonló rendszerben többlettartalmakat érhetnek el, és adatokat, például e-mailcímüket vagy telefonszámukat is megadhatják a távirányító segítségével.

Az Egyesült Királyságban több éve elérhető lehetőséget a száz legnagyobb hirdető több mint 70 százaléka használta már. A tapasztalatok szerint olyan cégeknek érdemes élni vele, melyek egy hagyományos tévészpothoz képest több információt is átadnának a termékükről, vagy azonnal reakciót várnak a nézőktől. A mérések szerint a márkaismertség növekedése és a kiváltott vásárlási hajlandóság is többszöröse a hagyományos tévészpotokénak – igaz, Andrew Kearney kérdés nélkül is elismerte, hogy ez az új technológia iránti kezdeti lelkesedésnek is betudható a nézők részéről.

Winkler János, a T-Mobile vezérigazgató-helyettese arról beszélt, hogy a hagyományos reklám hatékonytalanságából, nehéz mérhetőségéből és zajából a szakma és az ügyfelek is kezdenek kiábrándulni. A mobilcég lakossági üzletágának vezetője előbb egy cégcsoporton belüli, T-Comos reklámplakáton mutatja meg, hogy hirdethetne bármit, ha lecserélnék a fősort, majd a Budapest Bank Emeséjén demonstrálta, hogy a reklámok alig szólnak a termékekről. Szerinte az ajánlás, a „word-of-mouth a király”.

A vezérigazgató-helyettes szerint a médiatervezők elhasznált médiumokat használnak, miközben a fizetős célcsoportok egy az egyben elérhetők lennének interaktív csatornákon keresztül. Az előadó az egyirányú kommunikáció végét hirdette: az emberek szerinte interaktív kapcsolatot keresnek a márkákkal. A digitális lehetőségek közül a mobilt márkaépítésre nem, de promócióra és fogyasztók megtartására ideálisnak tartotta, és minthogy csak a felhasználók által engedélyezett reklámokat látja mobilon is működőnek, ez szerinte az egyre jellemzőbb reklámkerülésre is válasz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.