hirdetés
hirdetés
hirdetés

Instagramos kampánnyal segíti az autizmussal élőket a Telekom

Hashtagenként 100 forintot adományoz a telekommunikációs vállalat.

hirdetés

Egy hónapon keresztül, január 2-ig, ha a #mindenkibelead hashtaggel posztol bárki az Instagramra, az 100 forintot jelent majd az autizmussal élőket támogató Autistic Art Alapítványnak.

"Semmi mást nem kell tenni, mint fotót készíteni a nagymama sütijéről, saját készítésű ajándékainkról, családi szánkózásról, baráti forralt borozásról, a karácsonyról vagy bármilyen személyes élményről, majd a posztolni, és a Telekom minden feltöltött kép után 100 forintot utal az alapítványnak" - olvasható a Magyar Telekom közleményében.

Emellett egy olyan támogatói opció is van, hogy a Telekom-dolgozók saját készítésű süreményeikről Petrovics György foodstylist és Szendeff Lőrinc ételfotósok közreműködésével készült elektronikus képeslapot küldjön bárki a karacsony.telekom.hu aloldalon keresztül: üdvözletenként 100 forintot küld majd a Telekom az alapítványnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés