hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inkubátorprogramot indít startupoknak a K&H Bank

A Start it @K&H-ra február 10-ig lehet jelentkezni. 

hirdetés

A Start it @K&H inkubátorprogramban az ingyenes vállalkozói infrastruktúra mellett folyamatos képzést, dedikált iparági mentorokat és nemzetközi kapcsolatrendszert kínál a pénzintézet a startupok igényeihez igazodóan, velük együtt gondolkodva - írják a közleményben.

A programhoz tartozik egy alkotó tér is, a Start it @K&H közösségi irodája az Arany János utca (V. kerület) sétálóutcai részén található. Itt a programban részt vevő startupok folyamatos üzleti tanácsadást és képzést kapnak majd, illetve kéthetente nyilvános előadásokon keresztül találkozhatnak a különböző szektorok szakértőivel, és dedikált iparági mentorok segítik a vállalkozás lendületes fejlődését. 

„Olyan, még az ötletfázisban lévő induló cégeket keresünk, ahol az elképzelés, a csapat és az elkötelezettség is megvan a robbanásszerű fejlődéshez” – mondta el Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának vezetője a Start it @K&H inkubátorának bemutatásakor.

A programban való részvételre február 10-ig, ezen az oldalon jelentkezhetnek a startupok.

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés