hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ingyen Portorozba a magyar buliba?

A Golden Drum magyar bulijának szervezői buszt indítanak Portoroz-Piranba. Az a tíz harminc év alatti ügyféloldali marketinges, aki bizonyítja, hogy lehetetlen őt itthon hagyni, ingyen mehet. Fotókkal, beszámolókkal, indoklással lehet nevezni. 

hirdetés

Tíz fő harminc év alatti ügyféloldali marketinges utazhat el ingyen, busszal a Golden Drum magyar bulijának szervezőivel, amennyiben bizonyítják, hogy őket nem szabad itthon hagyni.

Ehhez azt kell tenni, hogy szerdáig fotóval, sztorival kell megindokolni, miért kellene őt elvinni ingyen, és ezt el kell küldeni Farkasinszki Annának, a HPS munkatársának (farkasinszki pont anna kukac hps pont hu). A tárgyba ajánlott beírni, hogy: Engem vigyetek el ingyen!

Mindenki más 6500 forintért jelentkezhet a buszba, amely legalább húsz fizető utassal indul csak el. Jegyeket igényelni is Annánál lehet.

A Magyar Nemzeti bulira csütörtök reggel kilenckor indul a busz, gyönyörű, történelmi Piranban és siófoki hangulatú Portorozban lehet várost nézni, körül lehet nézni a fesztiválon, lehet fürödni a tengerben, majd 20:30-tól lehet a buliba menni. A busz péntek hajnali négykor indul vissza Budapestre.

A magyar bulit idén tizenegyedszer rendezik meg. A szervező Carbon Group és HPS mellé idén partnerként csatlakozott az ACG, a Cluso, Lowe GGK, a Kirowski Isobar, a TBWA, a Laboratory, a Young & Rubicam, a HD Group, a DDB és az Acnecom is. Az esemény FB-oldala itt található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés