hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ingyen Portorozba a magyar buliba?

A Golden Drum magyar bulijának szervezői buszt indítanak Portoroz-Piranba. Az a tíz harminc év alatti ügyféloldali marketinges, aki bizonyítja, hogy lehetetlen őt itthon hagyni, ingyen mehet. Fotókkal, beszámolókkal, indoklással lehet nevezni. 

hirdetés

Tíz fő harminc év alatti ügyféloldali marketinges utazhat el ingyen, busszal a Golden Drum magyar bulijának szervezőivel, amennyiben bizonyítják, hogy őket nem szabad itthon hagyni.

Ehhez azt kell tenni, hogy szerdáig fotóval, sztorival kell megindokolni, miért kellene őt elvinni ingyen, és ezt el kell küldeni Farkasinszki Annának, a HPS munkatársának (farkasinszki pont anna kukac hps pont hu). A tárgyba ajánlott beírni, hogy: Engem vigyetek el ingyen!

Mindenki más 6500 forintért jelentkezhet a buszba, amely legalább húsz fizető utassal indul csak el. Jegyeket igényelni is Annánál lehet.

A Magyar Nemzeti bulira csütörtök reggel kilenckor indul a busz, gyönyörű, történelmi Piranban és siófoki hangulatú Portorozban lehet várost nézni, körül lehet nézni a fesztiválon, lehet fürödni a tengerben, majd 20:30-tól lehet a buliba menni. A busz péntek hajnali négykor indul vissza Budapestre.

A magyar bulit idén tizenegyedszer rendezik meg. A szervező Carbon Group és HPS mellé idén partnerként csatlakozott az ACG, a Cluso, Lowe GGK, a Kirowski Isobar, a TBWA, a Laboratory, a Young & Rubicam, a HD Group, a DDB és az Acnecom is. Az esemény FB-oldala itt található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés