hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ingyen dolgoznak az ügynökségek a Down-kampányon

Pro bono munkával segíti a Carat, a Hill&Knowlton és a 2Republic a Down Egyesület ismeretterjesztő és 1 százalékos kampányát.
hirdetés

A Magyarországon született évente közel százezer gyermekből, hozzávetőleg minden 600. újszülött Down-szindrómás. Az általános társadalmi ismerethiány miatt a Down-babák közül minden harmadik újszülöttről – azaz egy évben átlagosan ötven kisbabáról - lemondanak a szülei. Ők többnyire állami gondozásban nőnek fel, pedig azok a gyermekek, akik szerető családban élnek – a saját családjukban, vagy örökbefogadó szülőknél – és lehetőséget kapnak a korai fejlesztésre, be tudnak illeszkedni a társadalomba.

Erről szól a Down-szindrómás gyerekek szülei alapította Down Egyesület kampánya, amelyet pro bono munkával támogat a Carat, a Hill&Knowlton és a 2Republic. A kampány részeként március 21-én, a Down Szindróma világnapján játszónapot szerveznek a Vígszínházban. Ezen a napon első alkalommal játszhatnak majd együtt ép és sérült gyermekek, ezzel is bebizonyítva, hogy társadalmi összefogással elérhető az integráció.

A játszónap egyik programjaként Down-szindrómás gyerekek képeket fognak festeni, amely képeket kortárs magyar festők egészítenek ki festményekké. Ezeket a festményeket a Down Egyesület áprilisban elárverezi, ezzel kívánva alapot biztosítani egy Korai Fejlesztő Központ létrehozásához Észak-Kelet Magyarországon. A játszónap print és online felületeken futó beharangozó kampánya, weboldala, plakátjai és POS-anyagai egyben az egyesület 1 százalékos kampányának is helyet adnak.

 „A hozzánk hasonló cégek CSR-je nem merülhet ki abban, hogy kevesebb papírt használunk az irodában. A társadalom joggal várja el tőlünk, hogy szakmai tudásunkat és tapasztalatunkat olyan célok érdekében ajánljuk fel, amelyek valós probléma megoldására irányulnak. Az a cél, hogy a kromoszóma-rendellenességgel született gyermekek emberhez méltó életet élhessenek, pont ilyen. Örülök, hogy segíthetünk” – idézi az ügynökségek közös közleménye Lakatos Zsófiát, a Hill&Knowlton ügyvezető igazgatóját.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés