hirdetés
hirdetés
hirdetés

Informatikus szakmákat bemutató gyerekkönyvet adott ki az NNG

Ingyenesen letölthető verses gyerekkönyvet készített az NNG a digitális kor szakmáiról, melynek elkészítésében a vállalat munkatársai mellett közreműködött Varró Dániel költő és Baranyai (b) András, illusztrátor. A gyerekkönyv célja, hogy a szülők és a gyerekek szórakoztató, játékos formában ismerkedhessenek meg a 21. század szakmáival.

hirdetés

Színes rajzokkal illusztrált gyerekkönyvet készített a hazai autóipari szoftverfejlesztő NNG. A 6-10 éves korosztálynak szánt kiadvány humoros formában, versekbe szedve mutat be 12, az informatika területéhez kapcsolódó szakmát. A verseket Varró Dániel, a gyerekverseiről ismert költő írt az NNG munkatársainak támogatásával. A kötet nyomtatókész verzióban ingyenesen letölthető innen (színes és színezhető verzióban is).

„Fontosnak tartottuk, hogy a gyerekek nyelvén is érthetően tudjuk elmondani, milyen izgalmas karrierlehetőségeket tartogat az informatika. Azt gondoljuk, minél korábban hallanak a gyerekek ezekről a szakmákról, annál kevésbé lesz idegen a számukra. Azt láttuk ugyanakkor, kevés a gyerekek számára is érthető és élvezhető tartalom a témában, pedig az informatika egyre fontosabb szerepet tölt be a mindennapjainkban” – mondta el Schenk Andrea, a vállalat globális pr-menedzsere, a könyv szerkesztője.

Az NNG szerint napjainkban sok gyerekben és szülőben – ha a jövőről gondolkodnak – fel sem merül lehetőségként egy-egy IT szakma, hiszen viszonylag újkeletű munkakörökről van szó. „Mindenki tudja, mit csinál egy állatorvos, vagy egy balerina, de a UX designer már fogósabb kérdés azok számára, akik nem ezen a területen dolgoznak” – tette hozzá Schenk Andrea.

Mivel egyre több technológiai eszköz jelenik meg a világban, egyre több programot is kell írni rájuk – egy mai modern autóban például körülbelül 100 millió sornyi kód fut – , ezért még inkább növekedni fog az igény az IT-s munkaerőre, ezért van szükség a fiatal generációk érdeklődésének felkeltésére az NNG szerint. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a Neo nyerte.

Az esendő férfiak legalábbis, akik szeretik a sört. Ilyen és így készült a Soproni legutóbbi kampányepizódja.

A csípős változatot hirdetik így.

Nem tájékoztattak, most fizethetnek.

A Nielsen megmérte: 4,93 millió néző kapcsolt valamelyik választási műsorra.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Április 20. 09:00

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés
hirdetés