hirdetés
hirdetés
hirdetés

Infografika készült a WPP 30 évéről

A WPP-csoport belső lapja, a The Wire készített egy infografikát a hálózat elmúlt harminc évéről. 

hirdetés

A Hill&Knowlton pr-ügynökség magyar irodája végül megszerezte nekünk nagy méretben. Az eredeti forrás ez.  

Kattintásra hatalmas lesz (Forrás: The Wire/WPP's Newspaper

Az infografikán a WPP pénzügyi és egyéb teljesítményét láthatjuk, az idősor 1985-ben indul, abban az évben, amikor Martin Sorrell bevásárolja magát az addig műanyag és fém beváráslókocsikat gyártó, és azok reklámfelületeit részben értékesítő WPP-be (Wire and Plastic Products). 

A grafikonon igazából az a legkevésbé érdekes, hogy árbevételben, nyereségességben és cégértékben hogyan duzzadt 30 év alatt. Sokkal izgalmasabb, hogy például 188 ezer alkalmazott dolgozik a WPP-ügynökségeknél világszerte, összesen 2,2 millió négyzetmérernyi irodában. Rájuk, pontosabban a továbbképzéseikre, egyéb jóléti juttatásaira a csoport 2014-ben 74 millió fontot költött. 2006 óta az egy munkatársra jutó széndioxid-kibocsátása a csoportnak 33 százalékkal csökkent, és az utóbbi öt évben 87,3 millió font értékben vállaltak pro-bono feladatokat. További érdekességeket az infografikáról lehet leolvasni. 

(forrás: Kreatív Online, The Wire)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés