hirdetés
hirdetés
hirdetés

Influencerekkel népszerűsíti a spórolást a Signal

Az Armadillo dolgozott rajta.

hirdetés

Influencerkampánnyal mozdítaná az Y generációt az öngondoskodás felé a Signal Iduna. A biztosító kampányán egy több körös tender eredményeként az Armadillo dolgozott.

„Az influencer kampányok ma arról szólnak, hogy vedd meg ezt, vedd meg azt, vásárolj minél többet, és milyen jó lesz neked” – mondja Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója, majd hozzáteszi: „miközben az influencerekkel mindenki eladni akar, mi ebben a kampányban valami mást szerettünk volna, olyat, amit senki nem csinál, sőt, szembe megy ezzel! Azt mondjuk, ne költs, ne vásárolj, nem biztos, hogy minden kell neked, amit az influencerek rád akarnak erőltetni. A tudatosság minden pillanatban lett az edukációs hívószavunk: #tudatospillanatok.”

Az öngondoskodás fontosságáról négy influencer beszélt, Dér Heni, Dóczi Attila, Székely Martin és Csizmadia Gabriella. A kampányt a videós és influencer tartalmak mellett edukációs cikkek, blogtartalmak, valamint PPC-hirdetés támogatja. 

Az alkotók listája

Megbízó: SIGNAL IDUNA

Vezérigazgató-helyettes, kampányötlet: Daniel Kempchen

Kommunikációs és marketing osztályvezető: Érdi Katalin

Marketing munkatárs, projektmenedzser: Fabó Lívia

Belső értékesítési hálózati főosztályvezető: Pál Csaba

Üzletfejlesztési menedzser: Emri Edina

 

Ügynökség: Armadillo

Kreatív koncepció: Tímár Márta (account menedzser), Sass Dani (kreatívigazgató), Arany Gábor (operatív igazgató)

Account menedzser: Kolda Máté, Bakos Aletta

PPC specialist: Juhász Dóra, Kneifel Janka

Szenior grafikus: Hatem Riahi

Digital content architect: Restyánszki Attila

Copywriter: Cser Nóra

 

Filmes stáb: Horizont Records

Kreatív koncepció és rendezés: Sass Dani (Armadillo kreatívigazgató)

Vezető operatőr: Pető Illés

Operatőr: Borbély János

Utómunka: Pető Illés, Gál András

Smink: Hafner Kriszta

Projektmenedzsment: Tímár Márta, Bakos Aletta (Armadillo, account menedzser)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés