hirdetés
hirdetés
hirdetés

Influencereket dzsippeztet az FCA, hogy példát mutassanak

Az Armadillo reklámgynökség készítette a kampányt, kilenc véleményvezért vontak be.

hirdetés

Compassadoroknak nevezte el a kampányba bevont véleményvezéreket az Armadillo Kreatív Ügynökség, amely kifejezés a márkanagykövetekből (ambassadorok) és Jeep Compassból (az autó) áll össze. Az ügynökség influencer üzletágáról itt írtunk korábban, az Armadillónál amúgy tíz éve külön autós kontentmenedzsment dolgozik autós márkákon. Ezzel a kampánnyal az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) bízta meg őket.

Az ügynökség, közleményük szerint, "olyan magyar sikertörténeteket keresett, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára". Így választották ki azt a kilenc influencert, akik a márkaüzeneteket közvetítik majd a Jeep Compass kampányában.

Marsalkó Dávid egy Jeep Compassban ül

"A 9 kalandor 3 hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet majd az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet a www.compassador.hu micrositeon" - írják.

A Jeep Compassador-jelöltek: Laposa Zsófi, borász; Lubics Szilvi, ultrafutó; Máté Bence, természetfotós; Veiszer Alinda, műsorvezető; Krausz Gábor, séf; Kovács Patrícia, színész; Kiss Ádám, humorista; Marsalkó Dávid, zenész; Holdampf Linda, stylist.

A kampány összefoglaló videója lent látható, ezen a linken az összes infleuncer (példakép) történetét bemutató videó, illetve legalul az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: FCA
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatív tervezés: Sass Dániel
Influencer üzletágvezető: Sass Dániel
Projektmenedzser: Kolda Máté, Szabó Bence
Grafika: Restyánszky Attila, Berecz Bettina
Microsite, fejlesztés: Szabadi Miklós
Operatív igazgató: Arany Gábor

Produkció
Produkciós cég: Horizont Records
Producer: Gál András
Operatőr: Pető Illés
Utómunka: Pető Illés
Vágó: Gál András, Pető Illés

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés