hirdetés
hirdetés
hirdetés

Influencereket dzsippeztet az FCA, hogy példát mutassanak

Az Armadillo reklámgynökség készítette a kampányt, kilenc véleményvezért vontak be.

hirdetés

Compassadoroknak nevezte el a kampányba bevont véleményvezéreket az Armadillo Kreatív Ügynökség, amely kifejezés a márkanagykövetekből (ambassadorok) és Jeep Compassból (az autó) áll össze. Az ügynökség influencer üzletágáról itt írtunk korábban, az Armadillónál amúgy tíz éve külön autós kontentmenedzsment dolgozik autós márkákon. Ezzel a kampánnyal az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) bízta meg őket.

Az ügynökség, közleményük szerint, "olyan magyar sikertörténeteket keresett, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára". Így választották ki azt a kilenc influencert, akik a márkaüzeneteket közvetítik majd a Jeep Compass kampányában.

Marsalkó Dávid egy Jeep Compassban ül

"A 9 kalandor 3 hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet majd az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet a www.compassador.hu micrositeon" - írják.

A Jeep Compassador-jelöltek: Laposa Zsófi, borász; Lubics Szilvi, ultrafutó; Máté Bence, természetfotós; Veiszer Alinda, műsorvezető; Krausz Gábor, séf; Kovács Patrícia, színész; Kiss Ádám, humorista; Marsalkó Dávid, zenész; Holdampf Linda, stylist.

A kampány összefoglaló videója lent látható, ezen a linken az összes infleuncer (példakép) történetét bemutató videó, illetve legalul az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: FCA
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatív tervezés: Sass Dániel
Influencer üzletágvezető: Sass Dániel
Projektmenedzser: Kolda Máté, Szabó Bence
Grafika: Restyánszky Attila, Berecz Bettina
Microsite, fejlesztés: Szabadi Miklós
Operatív igazgató: Arany Gábor

Produkció
Produkciós cég: Horizont Records
Producer: Gál András
Operatőr: Pető Illés
Utómunka: Pető Illés
Vágó: Gál András, Pető Illés

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés