hirdetés
hirdetés
hirdetés

Influencereket dzsippeztet az FCA, hogy példát mutassanak

Az Armadillo reklámgynökség készítette a kampányt, kilenc véleményvezért vontak be.

hirdetés

Compassadoroknak nevezte el a kampányba bevont véleményvezéreket az Armadillo Kreatív Ügynökség, amely kifejezés a márkanagykövetekből (ambassadorok) és Jeep Compassból (az autó) áll össze. Az ügynökség influencer üzletágáról itt írtunk korábban, az Armadillónál amúgy tíz éve külön autós kontentmenedzsment dolgozik autós márkákon. Ezzel a kampánnyal az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) bízta meg őket.

Az ügynökség, közleményük szerint, "olyan magyar sikertörténeteket keresett, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára". Így választották ki azt a kilenc influencert, akik a márkaüzeneteket közvetítik majd a Jeep Compass kampányában.

Marsalkó Dávid egy Jeep Compassban ül

"A 9 kalandor 3 hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet majd az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet a www.compassador.hu micrositeon" - írják.

A Jeep Compassador-jelöltek: Laposa Zsófi, borász; Lubics Szilvi, ultrafutó; Máté Bence, természetfotós; Veiszer Alinda, műsorvezető; Krausz Gábor, séf; Kovács Patrícia, színész; Kiss Ádám, humorista; Marsalkó Dávid, zenész; Holdampf Linda, stylist.

A kampány összefoglaló videója lent látható, ezen a linken az összes infleuncer (példakép) történetét bemutató videó, illetve legalul az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: FCA
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatív tervezés: Sass Dániel
Influencer üzletágvezető: Sass Dániel
Projektmenedzser: Kolda Máté, Szabó Bence
Grafika: Restyánszky Attila, Berecz Bettina
Microsite, fejlesztés: Szabadi Miklós
Operatív igazgató: Arany Gábor

Produkció
Produkciós cég: Horizont Records
Producer: Gál András
Operatőr: Pető Illés
Utómunka: Pető Illés
Vágó: Gál András, Pető Illés

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés