hirdetés
hirdetés
hirdetés

Influencereket dzsippeztet az FCA, hogy példát mutassanak

Az Armadillo reklámgynökség készítette a kampányt, kilenc véleményvezért vontak be.

hirdetés

Compassadoroknak nevezte el a kampányba bevont véleményvezéreket az Armadillo Kreatív Ügynökség, amely kifejezés a márkanagykövetekből (ambassadorok) és Jeep Compassból (az autó) áll össze. Az ügynökség influencer üzletágáról itt írtunk korábban, az Armadillónál amúgy tíz éve külön autós kontentmenedzsment dolgozik autós márkákon. Ezzel a kampánnyal az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) bízta meg őket.

Az ügynökség, közleményük szerint, "olyan magyar sikertörténeteket keresett, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára". Így választották ki azt a kilenc influencert, akik a márkaüzeneteket közvetítik majd a Jeep Compass kampányában.

Marsalkó Dávid egy Jeep Compassban ül

"A 9 kalandor 3 hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet majd az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet a www.compassador.hu micrositeon" - írják.

A Jeep Compassador-jelöltek: Laposa Zsófi, borász; Lubics Szilvi, ultrafutó; Máté Bence, természetfotós; Veiszer Alinda, műsorvezető; Krausz Gábor, séf; Kovács Patrícia, színész; Kiss Ádám, humorista; Marsalkó Dávid, zenész; Holdampf Linda, stylist.

A kampány összefoglaló videója lent látható, ezen a linken az összes infleuncer (példakép) történetét bemutató videó, illetve legalul az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: FCA
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatív tervezés: Sass Dániel
Influencer üzletágvezető: Sass Dániel
Projektmenedzser: Kolda Máté, Szabó Bence
Grafika: Restyánszky Attila, Berecz Bettina
Microsite, fejlesztés: Szabadi Miklós
Operatív igazgató: Arany Gábor

Produkció
Produkciós cég: Horizont Records
Producer: Gál András
Operatőr: Pető Illés
Utómunka: Pető Illés
Vágó: Gál András, Pető Illés

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés