hirdetés
hirdetés
hirdetés

Influencereket dzsippeztet az FCA, hogy példát mutassanak

Az Armadillo reklámgynökség készítette a kampányt, kilenc véleményvezért vontak be.

hirdetés

Compassadoroknak nevezte el a kampányba bevont véleményvezéreket az Armadillo Kreatív Ügynökség, amely kifejezés a márkanagykövetekből (ambassadorok) és Jeep Compassból (az autó) áll össze. Az ügynökség influencer üzletágáról itt írtunk korábban, az Armadillónál amúgy tíz éve külön autós kontentmenedzsment dolgozik autós márkákon. Ezzel a kampánnyal az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) bízta meg őket.

Az ügynökség, közleményük szerint, "olyan magyar sikertörténeteket keresett, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára". Így választották ki azt a kilenc influencert, akik a márkaüzeneteket közvetítik majd a Jeep Compass kampányában.

Marsalkó Dávid egy Jeep Compassban ül

"A 9 kalandor 3 hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet majd az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet a www.compassador.hu micrositeon" - írják.

A Jeep Compassador-jelöltek: Laposa Zsófi, borász; Lubics Szilvi, ultrafutó; Máté Bence, természetfotós; Veiszer Alinda, műsorvezető; Krausz Gábor, séf; Kovács Patrícia, színész; Kiss Ádám, humorista; Marsalkó Dávid, zenész; Holdampf Linda, stylist.

A kampány összefoglaló videója lent látható, ezen a linken az összes infleuncer (példakép) történetét bemutató videó, illetve legalul az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: FCA
Reklámügynökség: Armadillo
Kreatív tervezés: Sass Dániel
Influencer üzletágvezető: Sass Dániel
Projektmenedzser: Kolda Máté, Szabó Bence
Grafika: Restyánszky Attila, Berecz Bettina
Microsite, fejlesztés: Szabadi Miklós
Operatív igazgató: Arany Gábor

Produkció
Produkciós cég: Horizont Records
Producer: Gál András
Operatőr: Pető Illés
Utómunka: Pető Illés
Vágó: Gál András, Pető Illés

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés