hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul Baló műsora a Nestonon

Baló Világ címmel elindul Baló György műsora a Neston online rádión. 

hirdetés

Mától elindul Baló György műsora Baló Világ címmel a Neston online rádión. A magyar média egyik legmeghatározóbb médiaszemélyiségének műsora minden hétköznap reggel 9 és délelőtt 11 lesz hallható a rádión, de a Neston holnapján és közösségimédiás felületein egész nap elérhető lesz.

A rádió a Kreatív Online-nak is eljuttatott közleményében azt írja, hogy a műsor semmiféle politikai oldal mellé nem áll, elsősorban a gazdaságról, a társadalomról, a kultúráról, a sportról fog szólni, az ígéret szerint sok humorral.

Baló Györgyöt a Kreatív szerkesztősége és a Kreatív volt főszerkesztői a rendszerváltás óta eltelt húsz év húsz legjelentősebb magyar médiaipari személyisége közé választotta. A róla szóló cikkben zárásként ezt írtuk: „Reméljük, ha nem is a közmédiában, de valahol megtalálja azt a sok százezer embert, akinek szolgáltathat.”A 

A Neston 2011 októberében indult. Alapítói: Bíró Attila, a Mediátor Group ügyvezetője, Genser András DJ/producer, valamint Machán Frigyes (Nesta) az Est FM és a Radio Café egykori zenei igazgatója. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.