hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Telekom reklámzene-író pályázata

Reklámzene-író pályázatot hirdet a Telekom. Október 3-ig bárki nevezhet, lesz közönségdíj is. Összesen egymillió forintot osztanak szét a nyertesek között.

hirdetés

ReZene néven reklámzene-író pályázatot hirdet a Telekom. A pályázatra amatőr és profi zenészek egyaránt jelentkezhetnek. A zenészek három különböző hangulatú, már korábban elkészült, és a televízióban már látott reklámszpot alá készíthetnek saját, bármilyen stílusú és műfajú reklámzenéket.

A pályaműveket október 3-ig várják a ReZene.hu oldalra feltöltve, a zenéket pedig öttagú zsűri fogja elbírálni. A zsűri tagjai: Zorán, Zságer Balázs, Herendi Gábor rendező, a Compact Disco és a Vad Fruttik. A zsűri három helyezést állapít meg, az első helyzett 500 ezer, a második 300 ezer a harmadik pedig 200 ezer forintot kap.

A zsűri mellett a Facebook felhasználók is értékelhetik a ReZene pályázaton és a ReZene Demó játékban részt vevőket: a like-gombra kattintva szavazhatnak kedvenceikre. A legtöbb voksot összegyűjtők – közönségdíjként – egy-egy HTC wildfire S okostelefont nyerhetnek.

Mindezen kívül valamennyi díjazott a pályázat kommunikációs együttműködő partnerének köszönhetően egy évre szóló Kreatív magazin előfizetést kap.

A pályázat kiírásakor a szervezők a reklámfilmzene-készítésben kevésbé jártas érdeklődőkre is gondoltak: ők a Facebook ReZene Demó játék fülön található egyszerű zeneszerkesztő alkalmazás segítségével saját hanganyagot rögzíthetnek, amelyet aztán feltölthetnek és másokkal megoszthatnak.

A pályázatban való részvételi feltételeket a kapcsolódó fájloknál, illetve a ReZene.hu oldalán lehet letölteni. 

A pályázat kommunikációs együttműködő partnere a Kreatív Csoport. A megmérettetés  kreatívügynöksége a HD Group, a sajtókommunikációs feladatokat az Avantgarde Group végzi. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés