hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Telekom reklámzene-író pályázata

Reklámzene-író pályázatot hirdet a Telekom. Október 3-ig bárki nevezhet, lesz közönségdíj is. Összesen egymillió forintot osztanak szét a nyertesek között.

hirdetés

ReZene néven reklámzene-író pályázatot hirdet a Telekom. A pályázatra amatőr és profi zenészek egyaránt jelentkezhetnek. A zenészek három különböző hangulatú, már korábban elkészült, és a televízióban már látott reklámszpot alá készíthetnek saját, bármilyen stílusú és műfajú reklámzenéket.

A pályaműveket október 3-ig várják a ReZene.hu oldalra feltöltve, a zenéket pedig öttagú zsűri fogja elbírálni. A zsűri tagjai: Zorán, Zságer Balázs, Herendi Gábor rendező, a Compact Disco és a Vad Fruttik. A zsűri három helyezést állapít meg, az első helyzett 500 ezer, a második 300 ezer a harmadik pedig 200 ezer forintot kap.

A zsűri mellett a Facebook felhasználók is értékelhetik a ReZene pályázaton és a ReZene Demó játékban részt vevőket: a like-gombra kattintva szavazhatnak kedvenceikre. A legtöbb voksot összegyűjtők – közönségdíjként – egy-egy HTC wildfire S okostelefont nyerhetnek.

Mindezen kívül valamennyi díjazott a pályázat kommunikációs együttműködő partnerének köszönhetően egy évre szóló Kreatív magazin előfizetést kap.

A pályázat kiírásakor a szervezők a reklámfilmzene-készítésben kevésbé jártas érdeklődőkre is gondoltak: ők a Facebook ReZene Demó játék fülön található egyszerű zeneszerkesztő alkalmazás segítségével saját hanganyagot rögzíthetnek, amelyet aztán feltölthetnek és másokkal megoszthatnak.

A pályázatban való részvételi feltételeket a kapcsolódó fájloknál, illetve a ReZene.hu oldalán lehet letölteni. 

A pályázat kommunikációs együttműködő partnere a Kreatív Csoport. A megmérettetés  kreatívügynöksége a HD Group, a sajtókommunikációs feladatokat az Avantgarde Group végzi. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés