hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a nevezés az idei Hipnózisra

A határidő március 9. Idén nemzetközi kreatívigazgatók a zsűriben.

hirdetés

Magyarország egyik legnagyobb reklámversenye, a Hipnózis 2015-től az Epica Awards hivatalos partnere. A 2018-as verseny zsűrielnöke (2015, 2016 és 2017 után) ismét Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője lesz. A verseny zsűrijében vezető nemzetközi reklám-, kommunikációs és marketingszaklapok képviselői mellett idén külföldi kreatívigazgatók is részt vesznek (erre utal a "reloaded" kiegészítés a logóban).

12 kategóriába várjuk a fogyasztóközpontú és a társadalmi célú hirdetéseket, az eddigi kategóriák kiegészülnek a Craft kategóriával, amelybe álló és mozgóképet is várunk. Emellett a digitális kategóriába AR/VR megoldásokat is lehet idéntől nevezni. A Hipnózis 2018 Alkotása fődíjat elnyerő munka a tavalyihoz hasonlóan biztos induló az őszi Epica Awardson.

A nevezési határidő március 9. A versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek az M+Listán.

Idén is lesz Sokszínűség-díj, a díjat a Nyitottak Vagyunk kezdeményezés támogatja. A kategóriába a nevezés ingyenes. (A díjért az M+ Listán nem jár pont.)

A versenyzéssel és a nevezéssel kapcsolatos további részletek ezen az oldalon

A Hipnózis a PPH Media és a Kreatív reklámversenye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Grandioso International Management bővíti tevékenységi körét.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés