hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a nevezés az idei Hipnózisra

A határidő március 9. Idén nemzetközi kreatívigazgatók a zsűriben.

hirdetés

Magyarország egyik legnagyobb reklámversenye, a Hipnózis 2015-től az Epica Awards hivatalos partnere. A 2018-as verseny zsűrielnöke (2015, 2016 és 2017 után) ismét Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője lesz. A verseny zsűrijében vezető nemzetközi reklám-, kommunikációs és marketingszaklapok képviselői mellett idén külföldi kreatívigazgatók is részt vesznek (erre utal a "reloaded" kiegészítés a logóban).

12 kategóriába várjuk a fogyasztóközpontú és a társadalmi célú hirdetéseket, az eddigi kategóriák kiegészülnek a Craft kategóriával, amelybe álló és mozgóképet is várunk. Emellett a digitális kategóriába AR/VR megoldásokat is lehet idéntől nevezni. A Hipnózis 2018 Alkotása fődíjat elnyerő munka a tavalyihoz hasonlóan biztos induló az őszi Epica Awardson.

A nevezési határidő március 9. A versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek az M+Listán.

Idén is lesz Sokszínűség-díj, a díjat a Nyitottak Vagyunk kezdeményezés támogatja. A kategóriába a nevezés ingyenes. (A díjért az M+ Listán nem jár pont.)

A versenyzéssel és a nevezéssel kapcsolatos további részletek ezen az oldalon

A Hipnózis a PPH Media és a Kreatív reklámversenye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés