hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a nevezés az idei Hipnózisra

A határidő március 9. Idén nemzetközi kreatívigazgatók a zsűriben.

hirdetés

Magyarország egyik legnagyobb reklámversenye, a Hipnózis 2015-től az Epica Awards hivatalos partnere. A 2018-as verseny zsűrielnöke (2015, 2016 és 2017 után) ismét Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője lesz. A verseny zsűrijében vezető nemzetközi reklám-, kommunikációs és marketingszaklapok képviselői mellett idén külföldi kreatívigazgatók is részt vesznek (erre utal a "reloaded" kiegészítés a logóban).

12 kategóriába várjuk a fogyasztóközpontú és a társadalmi célú hirdetéseket, az eddigi kategóriák kiegészülnek a Craft kategóriával, amelybe álló és mozgóképet is várunk. Emellett a digitális kategóriába AR/VR megoldásokat is lehet idéntől nevezni. A Hipnózis 2018 Alkotása fődíjat elnyerő munka a tavalyihoz hasonlóan biztos induló az őszi Epica Awardson.

A nevezési határidő március 9. A versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek az M+Listán.

Idén is lesz Sokszínűség-díj, a díjat a Nyitottak Vagyunk kezdeményezés támogatja. A kategóriába a nevezés ingyenes. (A díjért az M+ Listán nem jár pont.)

A versenyzéssel és a nevezéssel kapcsolatos további részletek ezen az oldalon

A Hipnózis a PPH Media és a Kreatív reklámversenye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés