hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Microsoft új keresője

Jövő szerdán indul a Microsoft új keresője. A Bing utazáskor, vásárláskor és helyi üzletek keresésekor segítene leginkább, és barátságosabb lenne a Google-nél.
hirdetés

Kibővített találati listával, jobb relevanciával, új megjelenéssel és felhasználó élménnyel indul június 3-án a Microsoft keresője, amelyet Bing névre kereszteltek – írja az MTI. Európában eleinte "beta" megjelöléssel fut majd a csütörtök este bemutatott szolgáltatás, azonban ez nem félkész, hanem kevesebb és alacsonyabb szintű szolgáltatást jelent, míg az USA-ban szélesebb szolgáltatáskészlet lesz elérhető.

Vásárlásnál, utazásnál lennének jók
A Decision Engine nevű keresőmotor kidolgozásánál az alapvető szempontok között még a nagyobb gyorsaság és egyszerűség is szerepelnek. A jobb relevanciát a Bing úgy próbálja elérni, hogy jobban "megérti" a keresések céljait és több járulékos információt is hozzáköt az eredeti kutatáshoz.

Például egy termék iránti keresés kapcsán az eredmények mellett teszteket, alkatrészeket, vagy olyan online boltok listáját találhatjuk, ahol az árucikk kapható. Egy repülőúttal kapcsolatos keresésnél pedig nem csak az indulási és érkezési időpontokat kapjuk meg, hanem a szállodák listáját és az adott országban várható időjárás elemzését is.

A Microsoft közleménye szerint a Bing eleinte négy keresési szegmensben próbál leginkább érvényesülni: vásárlási döntések kapcsán, utazási tervezéseknél, egészségügyi kérdésekben és helyi üzleti jellegű kutatásoknál.

Eredmény kevesebb kattintással
A redmondi cégóriás fontos célkitűzése, hogy a felhasználónak jóval kevesebbet kelljen klikkelnie azért, hogy egy konkrét információt megtaláljon. A comScore Inc. nevű internetes kutatóintézet szerint a keresések 30 százaléka megválaszolatlanul marad, illetve kétharmaduk igényli, hogy finomítsuk a keresési paramétereket.

"Amikor a manapság népszerű keresőket használom, akkor én is azt tapasztalom, hogy újra és újra vissza kell térnem az eredeti kérdéshez, újabb szavakat kell hozzákötnöm, ráklikkelnem az adott honlapokra, ahonnan aztán persze vissza kell térnem, mert nem találtam meg, amit kutattam. Az is előfordul, hogy végül feladom az egész keresést" - tette még hozzá Paul Stoddart, az angliai Microsoft keresőrészlegének vezetője.

Barátságos kereső a „rideg Google” helyett
A Microsoft emellett azt is fontosnak tartja, hogy a felhasználók és a kereső között egyfajta "érzelmi kötődést" és márkahűséget teremtsen meg. A Bing éppen ezért sokkal barátságosabb, kevésbé rideg és hivatalos kezelőfelületet kap majd, naponta változó háttérképpel, mint például a Google, amely Stoddart szerint az évek során nem nagyon tudott változtatni saját kezelőfelületén a reklámok megjelenítése miatt.

Ugyanakkor nem lesz könnyű dolga a Microsoftnak, hiszen a keresőpiacok terén a Google jelenleg 64 százalékkal rendelkezik, a Yahoo 20 százalékkal, a redmondi cégóriás pedig pusztán 8,2 százalékkal. Az örökké optimista Steve Ballmer becslései szerint is sok évig kell még vállalatának arra várnia, hogy a keresőpiacon vezetőpozícióba kerüljenek. Addig is a Microsoft teljesen elégedett lenne a második hellyel.

A Bing honlapjának címét (www.bing.com) beírva egyelőre csak egy "hamarosan indul" üzenet található angolul, a keresőt ugyanis világszerte fokozatosan indítják el, és június 3-ig kell várni, hogy mindenhol elérhető legyen.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés