hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Médiaunió-kampány

A „Nincs de” szlogennel vág vissza a kifogáskereső magyaroknak a Médiaunió első, az egészségről és az egyéni felelősségről szóló óriás TCR-kampánya. A hatmilliárd forintos felületen futó nemzetprogramozó, cigiellenes és mozgáspárti reklámok jövő héten indulnak. Nézze meg az első szpotokat!
hirdetés

A kifogások tesznek tönkre – ideje megszabadulni tőlük, és tenni valamit. Nincs de – így lehetne összegezni a médiatulajdonosok összefogásával létrejött Médiaunió első, 2009-es kampánya kreatívjainak alapgondolatát.

Mint arról beszámoltunk, a hatmilliárd forintnyi TCR-felületen az egészségmegőrzéssel és az egyéni felelőséggel kapcsolatos üzenetek fognak futni. A hét pályázó ügynökség közül az ACG.Hey terveit választották a Médiaunió elnökségi tagjai (Gerendai Károly, Geszti Péter és Pusztay András), illetve az ADCH képviselői. A kampány médiarészén a Mediaedge:cia, online részén a Carnation dolgozik, a pr-feladatokat az ACG.Hey intézi, de az utóbbi területen újabb ügynökség bevonása is elképzelhető.



Mint azt az ACG.Hey győzelmekor a Kreatív Online-on megírtuk, a kampány többlépcsős lesz. A februártól májusig tartó első körben előbb általában lesz szó az önbecsapó magyar mentalitásról, majd az egészségtelen életmódról (a káros szenvedélyekről, az evési szokásokról és a mozgáshiányról). A szeptemberben induló második szakasz erősítené a pozitív attitűdöt és segítené a kitartást. Az ATL-reklámok mellett a kampány erős pr-rel és ambient elemekkel is operál majd.



Mint a csütörtöki kampányindítón Pusztay András elmondta: az itthon eddig példátlan költségvetésű TCR-kampány célja a valódi, mérhető tudatformálás és aktivizálás. Változni pedig van hova, mert a statisztikák lesújtóak: a magyarok fele túlsúlyos, a daganatos, szív- és érrendszeri betegségekre visszavezethető halálokat nézve dobogós helyen állunk Európában, így az itthon várható élettartam a férfiaknál 6, a nőknél 8 évvel marad el az EU-átlagtól.


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés