hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Médiaunió-kampány

A „Nincs de” szlogennel vág vissza a kifogáskereső magyaroknak a Médiaunió első, az egészségről és az egyéni felelősségről szóló óriás TCR-kampánya. A hatmilliárd forintos felületen futó nemzetprogramozó, cigiellenes és mozgáspárti reklámok jövő héten indulnak. Nézze meg az első szpotokat!
hirdetés

A kifogások tesznek tönkre – ideje megszabadulni tőlük, és tenni valamit. Nincs de – így lehetne összegezni a médiatulajdonosok összefogásával létrejött Médiaunió első, 2009-es kampánya kreatívjainak alapgondolatát.

Mint arról beszámoltunk, a hatmilliárd forintnyi TCR-felületen az egészségmegőrzéssel és az egyéni felelőséggel kapcsolatos üzenetek fognak futni. A hét pályázó ügynökség közül az ACG.Hey terveit választották a Médiaunió elnökségi tagjai (Gerendai Károly, Geszti Péter és Pusztay András), illetve az ADCH képviselői. A kampány médiarészén a Mediaedge:cia, online részén a Carnation dolgozik, a pr-feladatokat az ACG.Hey intézi, de az utóbbi területen újabb ügynökség bevonása is elképzelhető.



Mint azt az ACG.Hey győzelmekor a Kreatív Online-on megírtuk, a kampány többlépcsős lesz. A februártól májusig tartó első körben előbb általában lesz szó az önbecsapó magyar mentalitásról, majd az egészségtelen életmódról (a káros szenvedélyekről, az evési szokásokról és a mozgáshiányról). A szeptemberben induló második szakasz erősítené a pozitív attitűdöt és segítené a kitartást. Az ATL-reklámok mellett a kampány erős pr-rel és ambient elemekkel is operál majd.



Mint a csütörtöki kampányindítón Pusztay András elmondta: az itthon eddig példátlan költségvetésű TCR-kampány célja a valódi, mérhető tudatformálás és aktivizálás. Változni pedig van hova, mert a statisztikák lesújtóak: a magyarok fele túlsúlyos, a daganatos, szív- és érrendszeri betegségekre visszavezethető halálokat nézve dobogós helyen állunk Európában, így az itthon várható élettartam a férfiaknál 6, a nőknél 8 évvel marad el az EU-átlagtól.


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés