hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Kreatív képeslapversenye!

A Kreatív képeslapversenyt hirdet. Várjuk a képet és hozzá a szöveget, balatoni nyaralás témában.

hirdetés

Újabb versenyt indít el a Kreatív: az irodai állatok, a receptverseny, az íróasztalverseny és a Post-it War után képeslapkészítésre buzdítjuk a kommunikációs szakmát.

SMS-ek, MMS-ek és telefonos fotók helyett készítsd el azt a képeslapot, amit te is szívesen látnál a postaládában. Tehát kell egy kép és kell egy szöveg, valamint, ha nagyon muszáj, egy rövid magyarázat.

Az a fontos, hogy az egész egy balatoni nyaralásról szóljon. Más megkötés nincs.

A tervet küldd el nekünk digitális formában a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre, képeslap tárgymegjelöléssel, a munkákat augusztus 2-ig várjuk.

Nyeremények

A verseny végén két győztest hirdetünk. Az egyik győztes az, aki a legtöbb szavazot kapja a  Kreatív Online olvasóitól. A másik győztest szakmai zsűri választja ki, a zsűri összetételéről és az értékelés szempontjairól később bővebb információt adunk!

Nagyon megéri pályázni, mert mindkét győztes alkotás beküldője egy-egy két főre szóló wellnesshétvégét nyer a siófoki Yacht Club Hotelbe, ahol közvetlen vízparti, privát pezsgőfürdővel várják majd a legügyesebb képeslapírókat.

Hogyan pályázz?

Íme egy példa:

Kép:

Szöveg:

"Üdvözletünket küldjük Széplakról. Nagyon jól érzem magam, folyton csak kacagok. A többiek olvasnak és gondolkodnak. Jövőre a lányok is jöhetnének, és Szabitól Pesten elvesszük a Gameboyt. Csókolnak a fiúk!"

 

 

A Kreatív képeslapversenyének támogatója a Yacht Club Hotel Superior Spa & Restaurant!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés