hirdetés

Indul a játék: hol a francban találom a kedvenc sorozatomat?

Ha eddig azt hitted, a Trónok harca sokáig minden idők legdrágább sorozatának számít majd, akkor nem hallottál még a Disney, az Amazon vagy az Apple világuralomra törő terveiről. 2019 végén hirtelen sokszereplőssé válik a verseny a streamingpiacon, az uralkodó Netflix-Amazon páros mellett a Disney és az Apple is elindította saját felületét. Közben a Netflix már Magyarországon is mozgásba lendült, és 2020-ban újabb fontos szereplők (Warner, NBCUniversal) akarnak rácsatlakozni a streamingvonatra. De mit érzékelünk mi ebből nézőként Magyarországon, és egyáltalán fenntartható ez?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!