hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Discovery Channel új hazai gyártású sorozata

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

hirdetés

Idén decembertől hazai gyártású sorozattal jelentkezik a Discovery Channel. A Made In Gyetván Csabával epizódonként egy-egy téma – például alapélelmiszerek, megújuló energia, robotika – köré csoportosítva mutatja be egy órában, hogyan készül mindaz, ami körülvesz bennünket.

Az erről beszámoló közlemény szerint a közel húsz éve futó Hogyan készült a Discovery Channel egyik legsikeresebb műsora, amely a csatorna átlagos nézettségénél itthon 27 százalékkal teljesít jobban.

Gyetván Csaba régóta készít hasonló témájú tartalmakat. A nézők az ő szemén keresztül pillanthatnak be az egyébként legtöbbször nem látogatható helyekre. és megismerkedhetnek azokkal az emberekkel is, akik ezeket a tárgyakat vagy termékeket készítik.

„Gyerekként órákat ültem a Discovery előtt a klasszikus Hogyan készült miatt, így érthető, hogy a Made In elindulásával egy álmom válik valóra. A Discovery a világ egyik legismertebb televíziós társasága, nagy felelősség és büszkeség erre a csatornára műsort készíteni” – mondta Gyetván Csaba.

„A Hogyan készült a Discovery Channel egyik védjegye: a csatorna DNS-ében van a kíváncsiság a minket körülvevő világ iránt. Örülünk, hogy Csaba személyében ismert és hiteles arccal folytathatjuk ezt a hagyományt. A Made In sorozattal a formátum tulajdonképpen hazatér” – mondta Victoria Davies alelnök, a Discovery CEEMEA-régióért2 felelős vezetője.

A Made In Gyetván Csabával megtartja, de Gyetván tapasztalatait felhasználva meg is újítja a formátumot. A sorozat témák szerint csoportosítva mutatja be, hogyan készül mindaz, ami körülvesz minket. Az epizódok a nagyobb rendszerek összefüggéseit is feltárják: megtudhatjuk, hogy ezek a termékek hogyan kapcsolódnak egymáshoz és a mi mindennapi életünkhöz.

A négyrészes első évad decemberben szerdánként este 8 órakor kerül a Discovery Channel műsorára.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók