hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Content+Marketing Award 2016

A Kreatív szaklap harmadik alkalommal rendezi meg versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői. A shortlistesek és a díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistáján.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy oldják meg kreatívan a hirdetői igények kiszolgálását, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. Hiszen a gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2016 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

Újdonságok

A CMA 2016-ot új kategória- és szempontrendszerrel alakítottuk ki.

A verseny A főkategóriája témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért egy-egy médiamárka különböző megoldásai (például nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) egyben is nevezhetők.

A B főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

A C főkategóriában a felhasznált eszköz szerinti bontásban lehet nevezni kampányokat, illetve kampányelemeket.

A verseny nevezési határideje 2016. április 15. Minden fontos információt megtalál a versenyről annak aloldalán!

Zsűri

A CMA 2016 zsűrijének elnöke Kardos Gábor, a 444.hu, Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója.

A zsűri további tagjai:

Balaton Anita, Café Pr, ügyvezető

Bíró Pál, Google, Industry Head & Video Partnership Lead

Falvay László, Young & Rubicam, kreatívigazgató

Gulyás János, MEC, ügyvezető igazgató

Kutas István, Telenor, vállalati kommunikációs igazgató

Petrányi-Széll András, PS:Provocative, partner

Szalai Balázs, Index, lapmenedzser

Weyer Balázs, Főszerkesztők Fóruma, elnök

Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető

Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató

További zsűritagok felkérés alatt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

hirdetés
hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!