hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a Content+Marketing Award 2016

A Kreatív szaklap harmadik alkalommal rendezi meg versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői. A shortlistesek és a díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistáján.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy oldják meg kreatívan a hirdetői igények kiszolgálását, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. Hiszen a gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2016 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

Újdonságok

A CMA 2016-ot új kategória- és szempontrendszerrel alakítottuk ki.

A verseny A főkategóriája témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért egy-egy médiamárka különböző megoldásai (például nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) egyben is nevezhetők.

A B főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

A C főkategóriában a felhasznált eszköz szerinti bontásban lehet nevezni kampányokat, illetve kampányelemeket.

A verseny nevezési határideje 2016. április 15. Minden fontos információt megtalál a versenyről annak aloldalán!

Zsűri

A CMA 2016 zsűrijének elnöke Kardos Gábor, a 444.hu, Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója.

A zsűri további tagjai:

Balaton Anita, Café Pr, ügyvezető

Bíró Pál, Google, Industry Head & Video Partnership Lead

Falvay László, Young & Rubicam, kreatívigazgató

Gulyás János, MEC, ügyvezető igazgató

Kutas István, Telenor, vállalati kommunikációs igazgató

Petrányi-Széll András, PS:Provocative, partner

Szalai Balázs, Index, lapmenedzser

Weyer Balázs, Főszerkesztők Fóruma, elnök

Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető

Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató

További zsűritagok felkérés alatt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Lehet, hogy a büntetés miatt nem indulhatnak az NMHH következő frekvenciapályázatán.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.