hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismert emberek cserélnek szerepet a Schweppes új kampányában

Elindult a Schweppes üdítőmárka új, A felfedezés íze című kampánya, amelynek üzenete: "igazán csak akkor fedezheted fel a világot, ha ki mersz próbálni új dolgokat, mert a csodák a komfortzónádon kívül történnek" - fogalmaz a közlemény. A kampány során Hajas László mesterfodrász, Wossala Rozina séf és a Mary PopKids frontembere, Bártfalvi Sándor egy napra szerepet cseréltek. A kampányt az Adamsky Budapest jegyzi.

hirdetés
A Schweppes imagekampányának célja, hogy megmutassa, milyen érzés a komfortzónánkból kilépve valami újba belevágni, "milyen a felfedezés íze" - áll a kampányról szóló közleményben. Ennek részeként a koncepciót és a megvalósítást jegyző Adamsky Budapest ismert személyiségeket kért fel, hogy egy napra cseréljenek életet, erről pedig három kisfilmet forgattak. A filmek a Youtube-on láthatók, illetve beharangozó futott belőle a Story Extrán és az RTL Klub Reggeli című műsorában, valamint pr-cikkek is megjelentek róla a Velveten és az NL Cafén.
 
Wossala Rozina séf bőrébe Hajas László bújt, aki Wossala Kishusom nevű bisztrójában készítette el Dauer dog nevű specialitását, a fogást pedig kínálnia is kellett a vendégeknek.
 
 
Hajast eközben a Mary PopKids frontembere, Bártfalvi Sándor helyettesítette Deák téri szalonjában, ahol három modellt készített fel egy Schweppes-fotózásra.
 

Wossala Rozina ezalatt a Mary PopKids új tagjaként részt vett az alkotófolyamatban, és megírta A Felfedezés Íze című dal szövegét, amit élete első videoklip-forgatásán el is énekelt.
 
 
Az alkotók listája
Ügynökség: Adamsky Budapest
Marketing Manager: Buzder-Lantos Nikoletta
Brand manager: Faludy Fanni
Kreatív szövegíró/koncepció: Rábai Márk
Executive Account Manager: Wollein Lilla
Producer: Vaszary Ádám
Rendező: Majoros Zsolt
Rendező Asszisztens: Majoros Dániel
Felvételvezető: Váradi Gábor
Set PA: Mostafa Nóra
Kameraman: Virág Péter, Váradi Máté, Szin Róbert
Kamera technikus: Barta Ádám, Kőváry Zoltán
Hangmérnök: Kiss Dániel
Sminkes: Gyuris Noémi
Stylist: Ferencz Diána
Vágó: Váradi Máté, Szőke Balázs, Berta Miklós, Sterbinszky Zsolt
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés