hirdetés
hirdetés
hirdetés

Íme az első B2B Award díjazottjai

A legtöbb díjat az Artificial Group és a Leo Burnett vihette haza (3-3 kategóriagyőzelmük volt) őket az Isobar Budapest követte szorosan 2 kategóriagyőztes eredménnyel. Az integrált kategória győztese a Café Communications lett.

hirdetés

A díjátadóról készült képek, valamint a kategóriagyőztesek munkái alább megtekinthetők:

További képekért kattintson!

 A FŐKATEGÓRIA (kampánycél alapján)

 

ÉRTÉKESÍTÉSTÁMOGATÁS

LOYALTY, MEGTARTÁS

Kategóriagyőztes:          

WvSHD - Café PR - Siemens

IMIDZS ÉS MÁRKAÉPÍTÉS

Kategóriagyőztes:

Számlázz.hu

PR

KÜLSŐ PR, KAPCSOLATOK JAVÍTÁSA

Kategóriagyőztes:          

Hello Bullshit nélküli világ! - SAKKOM Interaktív

EMPLOYER BRANDING   

Kategóriagyőztes:

6 bytes – Greenroom - MOL Group

EGYÉB

Kategóriagyőztes:

24 órás pénzügyi innovációs maraton - CIB Bank

B FŐKATEGÓRIA (médiatípus alapján)

 

IN/OUTDOOR

Kategóriagyőztes:

Business Red Kreatív CLP/BB - Artificial Group - Leo Burnett

Megbízó: Vodafone Magyarország

 

RÁDIÓSZPOT VAGY MŰSORTÁMOGATÁS

Kategóriagyőztes:

Business Red roaming tippek - Artificial Group - Leo Burnett

Megbízó: Vodafone Magyarország

ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK

Kategóriagyőztes:

Internet Hungary M2M szponzoráció - Artificial Group - Leo Burnett

Megbízó: Vodafone Magyarország

ONLINE           

BANNER          

Kategóriagyőztes:

Firewal co-branded kampány - Isobar Budapest

Pályázó: T-Systems Magyarország és Cisco Magyarország

WEBINAR, ONLINE VIDEÓK, KÖZVETÍTÉSEK, PODCASTOK ONLINE    

Kategóriagyőztes:

Köszönöm - Isobar Budapest

Megbízó: T-Systems és Cisco   

EGYÉB 

Kategóriagyőztes:          

Do It Yourself Gourmet Ajándékok - Adamsky         

PRINT  

CÉGES JELENTÉS      

Kategóriagyőztes:          

4iG éves jelentés - Insomnia Reklámügynökség

Megbízó: 4IG

Lapozható formában innen tölthető le.

INTEGRÁLT KAMPÁNY   

Kategóriagyőztes:

CANnual Report 2015-öt népszerűsítő kampány - Café Communications

Chili különdíj:

Ügyvédi iroda pozícionálása - Pro / Lawyer Consulting

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés