hirdetés
hirdetés
hirdetés

Imázsfilmet csinált a boldogságról a Cofidis

A pénz nem minden, hívja fel a figyelmünket a hitelfolyósító cég.

hirdetés

Elkészült a Cofidis Magyarország első imázsfilmje, amelynek fő üzenete, hogy nem feltétlenül csak a pénzen múlik a boldogság. A filmben hétköznapi életszituációk jelennek meg: fennmarad a vonaton a játékkutya, anyuka citromhéjat reszel süteménybe, magára hagyott kisállat van az autó alatt, közeledik a karácsony stb. A filmet Kostyál Márk rendező egyenesen kisrealista alkotásnak nevezi. A kisfilm végén a hitelfolyósító cég a narrátorétól különböző orgánumú hangon és tempóban beolvasott reklámszövege szinte csattanóként hat.

Íme a film, alatt a werkfilm, azalatt pedig az alkotók listája.



Az alkotók listája

Megrendelő: Cofidis magyarországi fióktelepe

Marketing ágazatvezető: Köhler Beáta
Marketing területvezető: Fedor Mariann
Senior marketing munkatárs: Tóth Borbála

Ügynökség: Carbon Group Communication Kft.

Kreatívigazgató: Papp Péter
Stratégia: Nagy Szandra
Művészeti vezető: Borostyánkői Mátyás
Szövegíró: Bacskai István, Tóth Max
Art director: Gombocz Tamás, Ferenczi Dóra, Thuróczy Krisztián
Account director: Rostási Szabó Zsófia
Key account manager: Sturm Dóra
Client service director: Gosztonyi Csaba

Produkció: H and H Film
Rendező-operatőr: Kostyál Márk

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés