hirdetés
hirdetés
hirdetés

Imázsfilmet csinált a boldogságról a Cofidis

A pénz nem minden, hívja fel a figyelmünket a hitelfolyósító cég.

hirdetés

Elkészült a Cofidis Magyarország első imázsfilmje, amelynek fő üzenete, hogy nem feltétlenül csak a pénzen múlik a boldogság. A filmben hétköznapi életszituációk jelennek meg: fennmarad a vonaton a játékkutya, anyuka citromhéjat reszel süteménybe, magára hagyott kisállat van az autó alatt, közeledik a karácsony stb. A filmet Kostyál Márk rendező egyenesen kisrealista alkotásnak nevezi. A kisfilm végén a hitelfolyósító cég a narrátorétól különböző orgánumú hangon és tempóban beolvasott reklámszövege szinte csattanóként hat.

Íme a film, alatt a werkfilm, azalatt pedig az alkotók listája.



Az alkotók listája

Megrendelő: Cofidis magyarországi fióktelepe

Marketing ágazatvezető: Köhler Beáta
Marketing területvezető: Fedor Mariann
Senior marketing munkatárs: Tóth Borbála

Ügynökség: Carbon Group Communication Kft.

Kreatívigazgató: Papp Péter
Stratégia: Nagy Szandra
Művészeti vezető: Borostyánkői Mátyás
Szövegíró: Bacskai István, Tóth Max
Art director: Gombocz Tamás, Ferenczi Dóra, Thuróczy Krisztián
Account director: Rostási Szabó Zsófia
Key account manager: Sturm Dóra
Client service director: Gosztonyi Csaba

Produkció: H and H Film
Rendező-operatőr: Kostyál Márk

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés