hirdetés
hirdetés
hirdetés

Imázsfilmet csinált a boldogságról a Cofidis

A pénz nem minden, hívja fel a figyelmünket a hitelfolyósító cég.

hirdetés

Elkészült a Cofidis Magyarország első imázsfilmje, amelynek fő üzenete, hogy nem feltétlenül csak a pénzen múlik a boldogság. A filmben hétköznapi életszituációk jelennek meg: fennmarad a vonaton a játékkutya, anyuka citromhéjat reszel süteménybe, magára hagyott kisállat van az autó alatt, közeledik a karácsony stb. A filmet Kostyál Márk rendező egyenesen kisrealista alkotásnak nevezi. A kisfilm végén a hitelfolyósító cég a narrátorétól különböző orgánumú hangon és tempóban beolvasott reklámszövege szinte csattanóként hat.

Íme a film, alatt a werkfilm, azalatt pedig az alkotók listája.



Az alkotók listája

Megrendelő: Cofidis magyarországi fióktelepe

Marketing ágazatvezető: Köhler Beáta
Marketing területvezető: Fedor Mariann
Senior marketing munkatárs: Tóth Borbála

Ügynökség: Carbon Group Communication Kft.

Kreatívigazgató: Papp Péter
Stratégia: Nagy Szandra
Művészeti vezető: Borostyánkői Mátyás
Szövegíró: Bacskai István, Tóth Max
Art director: Gombocz Tamás, Ferenczi Dóra, Thuróczy Krisztián
Account director: Rostási Szabó Zsófia
Key account manager: Sturm Dóra
Client service director: Gosztonyi Csaba

Produkció: H and H Film
Rendező-operatőr: Kostyál Márk

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés