hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ilyen is lehetett volna az új Budapest-arculat

A Laboratory tervében magyar fejlesztésű betűket használt.

hirdetés

Ahogy egy másik cikkünkben részeletesen megírtuk, új arculatot és szlogent fejlesztett a fővárosnak a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA). A nyertes tervet a Frank Digital adta be. 

Hidden Characters fiatal dizájnerek Facebook-oldalán megjelent egy alternatív terv is, amely szintén versenyben volt és a Laboratory Ideas jegyzi. Ennek a koncepciónak az érdekessége, hogy egy magyar fejlesztésű betűtípust használ. 

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Teljesen alkalmatlan. Mindenre. Nem címlapra, a fiók mélyére való a többi meg nem vett ötlet alá. Az új arculat nem tetszik, de 100x inkább az, mint ez.
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés