hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ilyen is lehetett volna az új Budapest-arculat

A Laboratory tervében magyar fejlesztésű betűket használt.

hirdetés

Ahogy egy másik cikkünkben részeletesen megírtuk, új arculatot és szlogent fejlesztett a fővárosnak a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA). A nyertes tervet a Frank Digital adta be. 

Hidden Characters fiatal dizájnerek Facebook-oldalán megjelent egy alternatív terv is, amely szintén versenyben volt és a Laboratory Ideas jegyzi. Ennek a koncepciónak az érdekessége, hogy egy magyar fejlesztésű betűtípust használ. 

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

A nagyobb képért kattintson!!!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Teljesen alkalmatlan. Mindenre. Nem címlapra, a fiók mélyére való a többi meg nem vett ötlet alá. Az új arculat nem tetszik, de 100x inkább az, mint ez.
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés