hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így változnak a PR Toplista pontjai jövőre

Több új verseny is számítani fog a jövőre megjelenő 2018-as rangsornál, például a HRKomm.

hirdetés

Az év eleji első lapszámunkban, amelyben az M+ Lista és a PR Toplista 2017 is megjelent, már közzétettük, hogyan változik a pontszámítás a következő évre, de online még nem tettük közzé, most pótoljuk ezt a mulasztást.

A két legfontosabb változás, hogy bekerül a mezőnybe a Kreatív kiadója által szervezett HRKomm és az MPRSZ-féle Employer Branding Award. Emellett változott a múlt héten kiosztott CMA (Content Marketing Award) súlyszáma is, 50-ről 70-re emelkedik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés