hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így változnak a PR Toplista pontjai jövőre

Több új verseny is számítani fog a jövőre megjelenő 2018-as rangsornál, például a HRKomm.

hirdetés

Az év eleji első lapszámunkban, amelyben az M+ Lista és a PR Toplista 2017 is megjelent, már közzétettük, hogyan változik a pontszámítás a következő évre, de online még nem tettük közzé, most pótoljuk ezt a mulasztást.

A két legfontosabb változás, hogy bekerül a mezőnybe a Kreatív kiadója által szervezett HRKomm és az MPRSZ-féle Employer Branding Award. Emellett változott a múlt héten kiosztott CMA (Content Marketing Award) súlyszáma is, 50-ről 70-re emelkedik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés