hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így változnak a PR Toplista pontjai jövőre

Több új verseny is számítani fog a jövőre megjelenő 2018-as rangsornál, például a HRKomm.

hirdetés

Az év eleji első lapszámunkban, amelyben az M+ Lista és a PR Toplista 2017 is megjelent, már közzétettük, hogyan változik a pontszámítás a következő évre, de online még nem tettük közzé, most pótoljuk ezt a mulasztást.

A két legfontosabb változás, hogy bekerül a mezőnybe a Kreatív kiadója által szervezett HRKomm és az MPRSZ-féle Employer Branding Award. Emellett változott a múlt héten kiosztott CMA (Content Marketing Award) súlyszáma is, 50-ről 70-re emelkedik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés