hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így nézne ki a világválogatott, ha Twitter-követőszám döntene

C. Ronaldo, Bale és Neymar is ott lenne a csapatban, tízmillió követővel lehetne beférni.

hirdetés

A Twitter regionális képviselét is ellátó Httpool összeszedte, hogyan nézne ki a nyári foci vb álomválogatottja, ha Twitter-követők alapján állna fel a csapat. Hát így:

Kapus:

Védő:

Középpályás:

Támadó:

David de Gea (@D_DeGea)

Sergio Ramos (@SergioRamos)

Gerard Piqué (@3gerardpique)

Marcelo (@MarceloM12)

Gareth Bale (@GarethBale11)

Mesut Özil (@MesutOzil1088)

Andrés Iniesta (@andresiniesta8)

James Rodríguez (@jamesdrodriguez)

Cristiano Ronaldo (@Cristiano)

Radamel Falcao (@FALCAO)

Neymar

(@neymarjr)

Ha már így benne voltak, összeállítottak egy szubjektív öregfiúk válogatottat is, innen tudjuk, hogy Lothar Matthäus egykori magyar kapitány aktív Twitteren.

Kapus:

Védő:

Középpályás:

Támadó:

Gianluigi Buffon

(@gianluigibuffon)

Bixente Lizarazu

(@BixeLizarazu)

Xabi Alonso

(@XabiAlonso)

Sir Bobby Charlton

(@SirBobby)



Lothar Matthäus

(@LMatthaeus10)

Pelé

(@Pele)

Bastian Schweinsteiger

(@BSchweinsteiger)

Mario Kempes

(@ESPNMarioKempes)

Ronaldo

(@Ronaldo)

Paolo Rossi

(@PablitoRossi)

Romário

(@RomarioOnze)



(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés