hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így nézett ki az Aldi első üzlete száz éve

Az áruházlánc új reklámfilmje rekonstruálja a múltat és a márka indulását.

hirdetés

Az Aldi új tévés reklámfilmje vegyes animációs technikával született: üvegnegatívra készült korabeli fotókból állították össze és rekonstruálták az első Aldi-üzletet, illetve a film későbbi helyszíneit. Az új kampányfilm az áruházlánc által képviselt értékekre úgy kívánja felhívni a figyelmet, hogy közben több mint száz éves múltjára, azaz az értékek mögötti tradícióra helyezi a hangsúlyt.

"Egyrészt az áruházlánc történetének mérföldkövein keresztül bemutatja az Aldi diszkont koncepciójának lényegét, az egyszerűséget, a kiváló minőségre törekvést és az alacsony árak elvét, másrészt az alapértékekkel a történetmesélés révén érzelmileg is megszólítja a fogyasztókat. [...] A reklámfilm történetét az Aldi legendás alapítói, a diszkont koncepció megalkotói ihlették, akik egy kis családi üzletből – ma startupnak neveznénk – építettek egy zseniálisan egyszerű ötlettel világmárkát" - áll a kampány hivatalos leírásában.

Az Aldi új imidzsfilmjét a ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. megbízásából a HAB Ad kreatívügynökség készítette animációs szakemberekkel. A film rendezője Emil Goodman. Lent pedig a werkfilm is látható néhány technikai érdekességgel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés