hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így néz ki az utolsó NME lapszám

66 év után szűnik meg a New Musical Express print kiadványa. Online az NME továbbra is működni fog.

hirdetés

Megszűnik az NME, vagyis csak részben. A brit New Musical Express 1952 óta jelent meg heti rendszerességgel Nagy-Britanniában, a popzene történetének kulcsfontosságú kiadványa volt. Ma, azaz 2018. március 9-én jelent meg utoljára, lent látható az utolsó lapszám borítója.

Online az NME továbbra is működni fog. Sőt, a print kiadvány címlapinterjúja ezentúl online-on folytatódik hetente, the Big Read címmel. Alkalmanként jelentet majd meg egyébként az NME speciális nyomtatott kiadványokat is, csak a rendszeres kiadás szűnik meg.

Az NME 2015-ben vált ingyenes lappá, miután 15 ezerre csökkent példányszáma, ezt követően ismét 300 ezret nyomtak belőle, és szinte kizárólag a hirdetések tartották el, derül ki a Guardian erről szóló cikkéből. Az NME eladása 1964-ben volt a csúcson, akkor 304 ezer fogyott belőle, de egészen a kilencvenes évekig kulcsontosságú tényezője volt a brit popzenei trendek bemutatásában és felfuttatásában. Az NME az évtizedek során óriási branddé nőtt, amihez különféle események, díjak és egyéb aktivitások, albrandek is kötődtek.

És akkor itt van az utolsó címlap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés