hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így néz ki az utolsó NME lapszám

66 év után szűnik meg a New Musical Express print kiadványa. Online az NME továbbra is működni fog.

hirdetés

Megszűnik az NME, vagyis csak részben. A brit New Musical Express 1952 óta jelent meg heti rendszerességgel Nagy-Britanniában, a popzene történetének kulcsfontosságú kiadványa volt. Ma, azaz 2018. március 9-én jelent meg utoljára, lent látható az utolsó lapszám borítója.

Online az NME továbbra is működni fog. Sőt, a print kiadvány címlapinterjúja ezentúl online-on folytatódik hetente, the Big Read címmel. Alkalmanként jelentet majd meg egyébként az NME speciális nyomtatott kiadványokat is, csak a rendszeres kiadás szűnik meg.

Az NME 2015-ben vált ingyenes lappá, miután 15 ezerre csökkent példányszáma, ezt követően ismét 300 ezret nyomtak belőle, és szinte kizárólag a hirdetések tartották el, derül ki a Guardian erről szóló cikkéből. Az NME eladása 1964-ben volt a csúcson, akkor 304 ezer fogyott belőle, de egészen a kilencvenes évekig kulcsontosságú tényezője volt a brit popzenei trendek bemutatásában és felfuttatásában. Az NME az évtizedek során óriási branddé nőtt, amihez különféle események, díjak és egyéb aktivitások, albrandek is kötődtek.

És akkor itt van az utolsó címlap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés