hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így néz ki az utolsó NME lapszám

66 év után szűnik meg a New Musical Express print kiadványa. Online az NME továbbra is működni fog.

hirdetés

Megszűnik az NME, vagyis csak részben. A brit New Musical Express 1952 óta jelent meg heti rendszerességgel Nagy-Britanniában, a popzene történetének kulcsfontosságú kiadványa volt. Ma, azaz 2018. március 9-én jelent meg utoljára, lent látható az utolsó lapszám borítója.

Online az NME továbbra is működni fog. Sőt, a print kiadvány címlapinterjúja ezentúl online-on folytatódik hetente, the Big Read címmel. Alkalmanként jelentet majd meg egyébként az NME speciális nyomtatott kiadványokat is, csak a rendszeres kiadás szűnik meg.

Az NME 2015-ben vált ingyenes lappá, miután 15 ezerre csökkent példányszáma, ezt követően ismét 300 ezret nyomtak belőle, és szinte kizárólag a hirdetések tartották el, derül ki a Guardian erről szóló cikkéből. Az NME eladása 1964-ben volt a csúcson, akkor 304 ezer fogyott belőle, de egészen a kilencvenes évekig kulcsontosságú tényezője volt a brit popzenei trendek bemutatásában és felfuttatásában. Az NME az évtizedek során óriási branddé nőtt, amihez különféle események, díjak és egyéb aktivitások, albrandek is kötődtek.

És akkor itt van az utolsó címlap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés