hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így néz ki az Isobar Pride-Budapestje

Mi is megosztottuk csütörtökön az Isobar Budapest felhívását, melyben reklámosok, szakmabeliek kiállását kérték a Pride mellett. Aki jelentkezett, felkerült az Isobar virtuális Pride felvonulására.

hirdetés

„Szeretnél te is rákerülni a képre, hogy a szakma kiállását erősítsd a Pride mellett? Kommentben írd meg, milyen névvel jelennél meg, és Art Directorunk élőben belekomponál digitális felvonulásunkba” – írta az ügynökség, majd el is készült a kép, melyet a hétvégi Pride felvonulás után most mi is megmutatunk.

Teljes méretű képért kattintson!
Teljes méretű képért kattintson!

„Hiszünk benne, hogy szakmánknak nagy felelőssége van a sztereotípiák lebontásában, ezért nagyon büszkék vagyunk, hogy ennyien csatlakoztatok hozzánk” – írta Facebookján az Isobar. A kép még nagyobb méretben megtekinthető itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés