hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így kampányolt tavaly a Médiaunió

Werkfilm készült az egészségügyi szűrések kampányáról, a Kreatívon látható először.

hirdetés

Az egészségügyi szűrések mellett kampányolt 2017-ben a Médiaunió. Ennek célja "a prevenció központú gondolkodás népszerűsítése, az egészségtudatos magatartás kialakítása és fejlesztése volt a lakosság körében, hogy elérjük, hogy  az egészségügyi szűréseken való részvétel, a mindennapi élet szerves része, rutin-tevékenység legyen. Figyelemfelhívás a súlyos, de megelőzhető, vagy időben felismerve még gyógyítható betegségekre" - írja a szervezet.

A Médiaunió minden évben választ egy ügyet, amely mellett kampányt folytat: 2016-ban a környezetvédelem fontosságára hívták fel a figyelmet, idén a magyar termékek vásárlására buzdítanak majd

A tavalyi kampány listaáron 800 millió forint értékben kapott pro bono felületet a hazai médiától. A kampány honlapja ez a weboldal, amelyen a látogatók megtudhatják nemük és életkoruk kiválasztását követően, hogy mely szűréseken ajánlott résztvenniük.

Lent látható a werkfilm, alatta pedig a kampány alkotóinak névsora.

Alkotók

Megbízó: Médiaunió Alapítvány 
Ügyvezető igazgató: Hargitai Lilla
Asszisztens: Csuth Katalin

Werkfilm rendező: Zámborszki Ákos, Golden Root Film

A kampány alkotói

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest
Kreatív igazgató: Sikos Péter, Szűcs „Bill” László
Art director: Boros Ádám Gergő, Vértessy Flóra, Horváth Andrea
Szövegíró: Szűcs „Bill” László, Szántó Dénes Account: Mátyás Eszter, Fekete Barbara
Produkciós cég: Craft
Producer: Szalontay Mária
Rendező: Spáh Dávid
Operatőr: Spáh Károly
Gyártásvezető: Lang Szabolcs
Utómunka: Studiolamb Vágó: Nemes Oresztész, Várfoki „Zoulu” Zoltán Főszereplők: Csépai Eszter, Papp Dániel
Médiatervező: Mező Erzsébet, AdSol Média
Zene: Bakó Mária, Sonoton 

A filmek elkészítésében segítséget nyújtott: Anita Kuripla (AdStream), Romwalter Judit (Sparks)

A filmek gyártási költségeinek fedezéséhez a Richter Gedeon Zrt. nyújtott segítséget. 

PR: Kultúrpart

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés