hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így kampányolt tavaly a Médiaunió

Werkfilm készült az egészségügyi szűrések kampányáról, a Kreatívon látható először.

hirdetés

Az egészségügyi szűrések mellett kampányolt 2017-ben a Médiaunió. Ennek célja "a prevenció központú gondolkodás népszerűsítése, az egészségtudatos magatartás kialakítása és fejlesztése volt a lakosság körében, hogy elérjük, hogy  az egészségügyi szűréseken való részvétel, a mindennapi élet szerves része, rutin-tevékenység legyen. Figyelemfelhívás a súlyos, de megelőzhető, vagy időben felismerve még gyógyítható betegségekre" - írja a szervezet.

A Médiaunió minden évben választ egy ügyet, amely mellett kampányt folytat: 2016-ban a környezetvédelem fontosságára hívták fel a figyelmet, idén a magyar termékek vásárlására buzdítanak majd

A tavalyi kampány listaáron 800 millió forint értékben kapott pro bono felületet a hazai médiától. A kampány honlapja ez a weboldal, amelyen a látogatók megtudhatják nemük és életkoruk kiválasztását követően, hogy mely szűréseken ajánlott résztvenniük.

Lent látható a werkfilm, alatta pedig a kampány alkotóinak névsora.

Alkotók

Megbízó: Médiaunió Alapítvány 
Ügyvezető igazgató: Hargitai Lilla
Asszisztens: Csuth Katalin

Werkfilm rendező: Zámborszki Ákos, Golden Root Film

A kampány alkotói

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest
Kreatív igazgató: Sikos Péter, Szűcs „Bill” László
Art director: Boros Ádám Gergő, Vértessy Flóra, Horváth Andrea
Szövegíró: Szűcs „Bill” László, Szántó Dénes Account: Mátyás Eszter, Fekete Barbara
Produkciós cég: Craft
Producer: Szalontay Mária
Rendező: Spáh Dávid
Operatőr: Spáh Károly
Gyártásvezető: Lang Szabolcs
Utómunka: Studiolamb Vágó: Nemes Oresztész, Várfoki „Zoulu” Zoltán Főszereplők: Csépai Eszter, Papp Dániel
Médiatervező: Mező Erzsébet, AdSol Média
Zene: Bakó Mária, Sonoton 

A filmek elkészítésében segítséget nyújtott: Anita Kuripla (AdStream), Romwalter Judit (Sparks)

A filmek gyártási költségeinek fedezéséhez a Richter Gedeon Zrt. nyújtott segítséget. 

PR: Kultúrpart

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés