hirdetés
hirdetés

Így fog felállni az Apex Brand listája

Az új listák és átalakítások értelme: a Brand lista, ami reklámversenyek mellett event és design területről is számolja a márkáknak a pontokat, és csak kereskedelmi megbízókat szerepeltet.

hirdetés

Ahogy múlt héten bejelentettük, új márkanév alá költöznek a Kreatív ügynökségi és megbízói listái. A PR területen minden marad a korábbi PR Toplista szellemében, a marketingcélú márkakommunikációhoz viszont három új ügynökségi lista is létrejön: egy kreatívügynökségi, egy design és egy event.

A márkákat képviselő megbízók számára pedig utóbbi három terület pontjait egyben számoljuk a párhuzamos új, Brand listán, amelyen csak kereskedelmi vállalatok marketingkommunikációs osztályait rangsoroljuk, először 2022 elején.

A PR Toplista ügynökségi rangsora mellett megmarad a különálló kommunikációs megbízói lista is, a márkák esetében a reklámot, eseményt és designt számítjuk.
A PR Toplista ügynökségi rangsora mellett megmarad a különálló kommunikációs megbízói lista is, a márkák esetében a reklámot, eseményt és designt számítjuk.

A kreatív-, design és event listák kiírását már publikáltuk, az alábbi táblázat csupán összegzi, hogy a három terület által felölelt versenyek melyike milyen súllyal pontszerző.

Az ügynökségi listák között vannak átfedések (a nagy reklámversenyek minden kategóriája pontszerző a kreatívlistán, de külön számoljuk megfelelő kategóriáikat az event és a design listán is). A több ügynökségi listán is szereplő kategóriák a Brand listán természetesen csak egyszer szereznek pontot, arról az ügynökségi listáról, ahol több pont jár értük.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!