hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így beszélgetnek újságírók a Cultivón

A nyolcadik Cultivón az online újságírás volt a téma. A beszélgetésben részt vett Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője, Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője és Román Balázs, a mi Kreatívunk főszerkesztője.

hirdetés

Online újságírással foglalkozott a nyolcadik Cultivo workshop. A beszélgetést Berényi Attila vezette.

Szó volt az online és nyomtatott újságírás közötti különbségekről, a nyomtatott média túlélési esélyeiről, az inspirációról, az egyes médiumok gyakornoki programjairól és a jövőről.

Rengeteg kép a Cultivo Facebook-oldalán itt >>>

Akinek pedig nincsen kedve kattintani, itt is megnézhet néhányat!

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

 

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

A NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTSON!!!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés